Αρχική Ματιά
Νέο στη Ματιά
Β  Β 
Β 
Β 
Β 
E-books...
Αρχική Βιβλιοθήκης
...Γραμματισμός και διαπολιτισμικότητα!
Για να επιστρέψετε στα e-books πατήστε εδώ! Για να επιστρέψετε στην Βιβλιοθήκη πατήστε στην εικόνα της Βιβλιοθήκης!
Β 

Γραμματισμός και διαπολιτισμικότητα

Β 
Β 
Προηγούμενη σελίδα
Σελίδα 3 από 4
Επόμενη σελίδα
Β 

Χαρακτηριστικά διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης:

Αποδοχή διαφορών

Καλλιέργεια σεβασμού

Καταπολέμηση στερεοτύπων

Τα παιδιά πρέπει να αποκτήσουν:

1. Θετική αυτοεικόνα, ταυτότητα ομάδας

2. Αλληλεπίδραση παιδιών

3. Κριτική σκέψη

4. Ικανότητα υπεράσπισης εαυτού.

Β 

Η διαπολιτισμική προσέγγιση

Δεν περιχαρακώνεται σε ειδικές διαπολιτισμικές δραστηριότητες

Δεν σημαίνει διδασκαλία ενός και μόνο ομώνυμου μαθήματος, αλλά διαχέεται σε όλες τις θεματικές του

Β 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΈΝΗ ΜΑΘΗΣΗ

Γνώση γνωστικών αντικειμένων (π.χ. στοιχεία ιστορίας)

Γνώση ενιαίου κώδικα επικοινωνίας

Αντίληψη του «άλλου»

Αλληλεπίδραση με τον «άλλο»

Β 

Διαφορές

Ηλικία

Φύλο

Φυλετικές διαφορές και διαφορές κοινωνικοπολιτισμικού περιβάλλοντος

Άτομα με ειδικές ανάγκες

Κοινωνικοοικονομικές διαφορές

Θρησκευτικές διαφορές

Γλωσσικές διαφορές

Β 

Γλωσσικές διαφορές- Τι πρέπει να γνωρίζουμε

Όλα τα παιδιά είναι γνωστικά, γλωσσικά και συναισθηματικά συνδεδεμένα με τη γλώσσα και την κουλτούρα της οικογένειάς τους.

Τα παιδιά μπορούν να επιδείξουν τις γνώσεις και τις ικανότητές τους με πολλούς τρόπους.

Χωρίς ένα πλαίσιο που να είναι κατανοητό και να έχει σημασία για το παιδί η διδασκαλία 2ης γλώσσας είναι δύσκολη.

Β 

Έρευνες για ανάπτυξη της μητρικής και της δεύτερης γλώσσας.

Δίνοντας ευκαιρίες στα παιδιά να χρησιμοποιούν τη γλώσσα τους, επεκτείνεται η κατανόησή τους για τη γλώσσα.

Η ανάπτυξη των αλφαβητιστικών δεξιοτήτων στη μια γλώσσα μεταφέρεται στη δεύτερη.

Απόκτηση ικανοτήτων εναλλαγής κώδικα- Τα παιδιά εκπαιδεύονται να μιλούν με βάση τον ακροατή και το περιβάλλον.

Β 

Έρευνες για ανάπτυξη της μητρικής και της δεύτερης γλώσσας.

Μαθαίνοντας 2 γλώσσες το παιδί βοηθιέται στη μεταγλωσσική αντίληψη. Δάσκαλοι και μαθητές συζητούν τις διαφορές μεταξύ των γλωσσών.

Η αναγνώριση και η χρήση της μητρικής γλώσσας βοηθά στην ενδυνάμωση της αυτοϊδέας και αυτοπεποίθησης του παιδιού.

Β 

Επιλογή λογοτεχνίας υπό το πρίσμα της διαπολιτισμικότητας:

Ακρίβεια επιλογής μας

* Αντιπροσωπεύει σωστά την εν λόγω κουλτούρα;
* Οι πληροφορίες είναι πρόσφατες;

Παρουσίαση χαρακτήρων

* Παρουσιάζονται ως στερεότυπα της κουλτούρας;
* Η γλώσσα που χρησιμοποιούν είναι ακριβής;
* Τα ονόματά τους είναι αυθεντικά;

Γλώσσα

* Υπάρχουν λέξεις ή εικόνες που είναι προσβλητικές;

Β 
Β 
Προηγούμενη σελίδα
Σελίδα 3 από 4
Επόμενη σελίδα
Β 
Up
Β 

Τα δικαιώματα του υλικού αυτού, ανήκουν στην κ. Αμαλία Κ. Ηλιάδη. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική ή μερική, περιληπτική, κατά παράφραση ή διασκευή και απόδοση του περιεχομένου της έκδοσης με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης, ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του συγγραφέα. (Νόμος 2121/1993 & διεθνής σύμβαση της Βέρνης που έχει κυρωθεί με τον Ν.100/1975).

Β 
Β 
Β 
Β 
Δείτε:
Διάφορα
Θρησκεία
Πρόσωπα
Ημέρες
Έγραψαν
Λέξεις
Τόποι
Έθιμα
e-books
Β 
Δείτε επίσης:
Το παιδικό ιχνογράφημα
Διδακτική της Ιστορίας
Εκπαιδευτική Καινοτομία
Βυζαντινή μουσική
Πρόγραμμα πολιτισμού: ζωγραφικής & λόγου
Το ρεμπέτικο και οι αρχαίοι Έλληνες λυρικοί ποιητές
Η θρησκεία των αρχαίων Ελλήνων
Αρχαία Ελληνική Αρχιτεκτονική
Η Αρχιτεκτονική των Αρχαίων Ελλήνων
Αρχαία ελληνική θρησκεία
Η υψηλή ραπτική στο Βυζάντιο
Μάχες – σταθμοί στην Ιστορία της Ανθρωπότητας
Η μεγάλη μέρα της Νορμανδίας
Εικαστική προσέγγιση
Βυζαντινή Ιερά Εξέταση
Συγκριτισμός και διαπολιτισμικότητα
Γραμματισμός και διαπολιτισμικότητα
Βυζάντιο: μια πολύτιμη κληρονομιά για τον Ελληνισμό
Ανθρωπιστική παιδεία
Σχολική βιβλιοθήκη
Λεύκωμα Ιστορίας και Κοινωνικής Ανάλυσης
Β 
Β 
Αναζήτηση
Β 
Β 
Β 
Β 
Β 
Β 
Επικοινωνία | Όροι Χρήσης | Πλοηγηθείτε | Λάβετε Μέρος | Δημιουργία και Ανάπτυξη ΆΡΚΕΣΙΣ
Β 
Β