11) Η καθημερινή ζωή στην Αρχαία Αθήνα.
12) Η καθημερινή ζωή στην Αρχαία Σπάρτη.
13) Η θρησκεία των Αρχαίων Ελλήνων.
14) Αρχαία Ελληνική Αρχιτεκτονική
Β
Β) Προτεινόμενα θέματα εργασιών στη Βυζαντινή Ιστορία - Πολιτισμό:
1) Η στρατιωτική Τέχνη κατά τους Βυζαντινούς χρόνους.
2) Βυζαντινή ποίηση και υμνογραφία.
3) Θρύλοι, μύθοι και παραδόσεις για την Άλωση της Κωνσταντινούπολης.
4) Η θέση του παιδιού (αγοριών και κοριτσιών) στο Βυζάντιο.
5) Ο έρωτας και ο θεσμός του γάμου στο Βυζάντιο.
6) Η Ελληνική Γλώσσα κατά τους χρόνους του Βυζαντίου.
7) Η καθημερινή ζωή των Βυζαντινών.
8) Ανάλυση χαρακτηριστικών (για σας) έργων της Βυζαντινής Τέχνης (ελεύθερη επιλογή).
9) Βασίλειος ο Μακεδών, αυτοκράτωρ του Βυζαντίου.
10) Νικηφόρος Φωκάς, αυτοκράτορας του Βυζαντίου.
11) Απεικονίσεις Βυζαντινών αυτοκρατόρων.
12) Ειρήνη η Αθηναία, αυτοκράτειρα του Βυζαντίου.
13) Θεοδώρα, αυτοκράτειρα του Βυζαντίου.
14) Θεοφανώ, αυτοκράτειρα του Βυζαντίου.
15) Θρύλοι και παραδόσεις του Βυζαντίου (Βυζαντινή λαογραφία).
Β
Γ) Προτεινόμενα θέματα εργασιών στη Φιλοσοφία:
1) Η σημασία του έργου του Φρειδερίκου Νίτσε για την Ευρωπαϊκή φιλοσοφία.
2) Η φιλοσοφική σκέψη των Επικουρείων φιλοσόφων.
3) Η φιλοσοφική σκέψη των Σοφιστών.
4) Η φιλοσοφική σκέψη του Μπαρούχ Σπινόζα.
5) Σχέσεις Νεοπλατωνικών φιλοσόφων και Χριστιανικής φιλοσοφικής σκέψης.
6) Η φιλοσοφική σκέψη των Γνωστικών.
7) Ο φιλοσοφικός λόγος του Ρενέ Ντεκάρτ.
8) Ο φιλοσοφικός στοχασμός του Ντέϊβιντ Χιούμ.
9) Σχέσεις φιλοσοφίας και Επιστήμης.
10) Σχέσεις φιλοσοφίας και θρησκειών.
11) Η συμβολή της φιλοσοφίας στη βιοηθική.
12) Τέχνη - Αισθητική και Φιλοσοφία ή Φιλοσοφία και Ιστορία της Τέχνης.
13) Σχέσεις Φιλοσοφίας και Ιστορίας.
14) Λόγος και Σκέψη.
15) Μυθολογία και Φιλοσοφία. (Μύθοι, θρύλοι, παραδόσεις διαφόρων λαών και η σχέση τους με τη φιλοσοφική σκέψη).
Β
Ενδεικτική βιβλιογραφία:
1. Wichterich H. Pedagogische Atmosphare und menschliche Kommunikation, Rheinstetten 1977, 55.
2. Ξωχέλλης Παν., Παιδαγωγική του Σχολείου, Θεσσαλονίκη 1979.
3. Πετρουλάκης Ν., Προγράμματα, εκπαιδευτικοί στόχοι, μεθοδολογία, Αθήναι 1981.
4. Τατάκης Β., Παιδαγωγική, Αθήνα 1978.
5. Τσίριμπας Α., Γενική Διδακτική, Αθήναι 1959.
6. Τσουρέκης Δημ., Σύγχρονη Παιδαγωγική, Αθήνα 1981.
7. Χαραλαμπίδης Θ., Γενική Παιδαγωγική, Αθήνα α.ε.
8. "ΑΛΛΑ ΖΗΤΑΕΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ, ΓΙ' ΑΛΛΑ ΚΛΑΙΕΙ" (Κ.Καβάφης). Ανοιχτή επιστολή στον Υπουργό Παιδείας Πέτρο Ευθυμίου του Συλλόγου Αποφοίτων της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
9. Gee J-P. (1993), “What is Literacy?” στο L.-M. Cleary & M. Linn (eds.) Linguistics for Teachers. –New York: Mc Graw-Hill, pp. 257-265.
10. N. Elsasser- Steiner, N. & V. John-Steiner (1993),“An Interactionist Approach to Advancing Literacy „ στο L.-M. Cleary & M. Linn (eds.) Linguistics for Teachers. –New York: Mc Graw-Hill, pp. 265-281.
11. G. Kress, (1994), Learning to write. –London: Routledge.
12. Παραδέλλης Θ., (1997), «Προφορικότητα και εγγραμματοσύνη: από την αυτόνομη δράση στην κοινωνική πρακτική» στο Ong. W. Προφορικότητα και εγγραμματοσύνη. -Ηράκλειο: Πανεπιστημιακές εκδόσεις Κρήτης, σ. IX-XXXIV.