Β |
Β |
Β |
Β |
Το παιδικό ιχνογράφημα: |
Β |
Β |
Στην ελληνική βιβλιογραφία συναντούμε για το θέμα μας δύο όρους: παιδικό «σχέδιο» και παιδικό «ιχνογράφημα». Μερικοί μελετητές προτιμούν τον... |
Β |
Β |
...συνέχεια |
Β |
|
Β |
Β |
Β |
Β |
Β |
Διδακτική της Ιστορίας: |
Β |
Β |
Κατά την διδασκαλία της Ιστορίας αντιμετωπίζουμε ως διδάσκοντες προβλήματα θεωρητικής και πρακτικής φύσης. Ορισμένα από αυτά είναι πολύπλοκα ως... |
Β |
Β |
...συνέχεια |
Β |
|
Β |
Β |
Β |
Β |
Β |
Εκπαιδευτική Καινοτομία: |
Β |
Β |
Η λογοτεχνία, εκτός όλων των άλλων ζωτικών λειτουργιών της, είναι ένα διαχρονικό σύστημα επικοινωνίας των ανθρώπων. Ο λογοτέχνης αντλεί από τα βιώματά... |
Β |
Β |
...συνέχεια |
Β |
|
|
Β |
Β |
Β |
Β |
Β |
Βυζαντινή μουσική: |
Β |
Β |
Η φροντίδα για θεοσέβεια, η ευπρέπεια, η επιμέλεια και η μουσική καλλιέργεια των Ελλήνων και Ελληνοφώνων βυζαντινών, μεταβυζαντινών και άλλων επιγόνων... |
Β |
Β |
...συνέχεια |
Β |
|
Β |
|
Β |
|
|
Β |
|
Β |
Β |
Β |
Β |
Β |
Αρχαία Ελληνική Αρχιτεκτονική: |
Β |
Β |
Το αρχαίο ελληνικό θέατρο ως έννοια και ως αρχιτεκτονική υλοποίηση συνδέεται στενά με την αρχαία ελληνική θρησκεία. Με τον όρο αρχαία ελληνική θρησκεία... |
Β |
Β |
...συνέχεια |
Β |
|
Β |
|
|
Β |
Β |
Β |
Β |
Β |
Αρχαία ελληνική θρησκεία: |
Β |
Β |
Η πρώιμη ελληνική θρησκεία προήλθε ή επηρεάστηκε σημαντικά από σαμανιστικές πρακτικές των στεπών της κεντρικής Ασίας, διαμέσου της... |
Β |
Β |
...συνέχεια |
Β |
|
Β |
|
Β |
|
|
Β |
Β |
Β |
Β |
Β |
Η μεγάλη μέρα της Νορμανδίας: |
Β |
Β |
Στον τελευταίο παγκόσμιο πόλεμο η ατυχία των Γερμανών άρχισε όταν έχασαν μερικές μάχες στην έρημο της Αφρικής. Υποχρεώθηκαν να υποχωρήσουν... |
Β |
Β |
...συνέχεια |
Β |
|
Β |
Β |
Β |
Β |
Β |
Εικαστική προσέγγιση: |
Β |
Β |
Ο σουρεαλισμός (η υπέρβαση δηλαδή της πραγματικότητας, η απελευθέρωση της δημιουργικής φαντασίας), περισσότερο από τεχνοτροπία, είναι... |
Β |
Β |
...συνέχεια |
Β |
|
Β |
Β |
Β |
Β |
Β |
Βυζαντινή Ιερά Εξέταση: |
Β |
Β |
Πολλοί ιστορικοί, διανοητές και κοινωνιολόγοι υποστηρίζουν την άποψη πως στο Βυζάντιο και στην Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία δεν... |
Β |
Β |
...συνέχεια |
Β |
|
|
Β |
|
Β |
Β |
Β |
Β |
Β |
Ανθρωπιστική παιδεία: |
Β |
Β |
Συχνά αναρωτιέται κανείς, εφόσον βέβαια άπτεται των ενδιαφερόντων και των ευαισθησιών του, για το ρόλο και τη σημασία της ανθρωπιστικής... |
Β |
Β |
...συνέχεια |
Β |
|
Β |
Β |
Β |
Β |
Β |
Σχολική βιβλιοθήκη: |
Β |
Β |
Σχολική βιβλιοθήκη ονομάζουμε τη βιβλιοθήκη η οποία βρίσκεται και λειτουργεί μέσα σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας... |
Β |
Β |
...συνέχεια |
Β |
|
Β |
|
|