| |
|
|
| |
Το παιδικό ιχνογράφημα: |
|
| |
Στην ελληνική βιβλιογραφία συναντούμε για το θέμα μας δύο όρους: παιδικό «σχέδιο» και παιδικό «ιχνογράφημα». Μερικοί μελετητές προτιμούν τον... |
|
| |
...συνέχεια |
|
|
|
| |
|
|
| |
Διδακτική της Ιστορίας: |
|
| |
Κατά την διδασκαλία της Ιστορίας αντιμετωπίζουμε ως διδάσκοντες προβλήματα θεωρητικής και πρακτικής φύσης. Ορισμένα από αυτά είναι πολύπλοκα ως... |
|
| |
...συνέχεια |
|
|
|
| |
|
|
| |
Εκπαιδευτική Καινοτομία: |
|
| |
Η λογοτεχνία, εκτός όλων των άλλων ζωτικών λειτουργιών της, είναι ένα διαχρονικό σύστημα επικοινωνίας των ανθρώπων. Ο λογοτέχνης αντλεί από τα βιώματά... |
|
| |
...συνέχεια |
|
|
|
| |
| |
|
|
| |
Βυζαντινή μουσική: |
|
| |
Η φροντίδα για θεοσέβεια, η ευπρέπεια, η επιμέλεια και η μουσική καλλιέργεια των Ελλήνων και Ελληνοφώνων βυζαντινών, μεταβυζαντινών και άλλων επιγόνων... |
|
| |
...συνέχεια |
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
| |
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
Εικαστική προσέγγιση: |
|
| |
Ο σουρεαλισμός (η υπέρβαση δηλαδή της πραγματικότητας, η απελευθέρωση της δημιουργικής φαντασίας), περισσότερο από τεχνοτροπία, είναι... |
|
| |
...συνέχεια |
|
|
|
|
|
| |
|
| |
| |
|
|
| |
Ανθρωπιστική παιδεία: |
|
| |
Συχνά αναρωτιέται κανείς, εφόσον βέβαια άπτεται των ενδιαφερόντων και των ευαισθησιών του, για το ρόλο και τη σημασία της ανθρωπιστικής... |
|
| |
...συνέχεια |
|
|
|
| |
|
|
| |
Σχολική βιβλιοθήκη: |
|
| |
Σχολική βιβλιοθήκη ονομάζουμε τη βιβλιοθήκη η οποία βρίσκεται και λειτουργεί μέσα σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας... |
|
| |
...συνέχεια |
|
|
|
|
|