ΕΙΣΗΓΗΣΗ του Αρχιμ. Σαράντη Σαράντου, εφημέριου Ι.Ν. Κοιμήσεως Θεοτόκου Αμαρουσίου ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΝΕΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ: ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ»
Αίματα, σκληροί υπέρ της πατρίδος αγώνες αφθονούν σ’ ολόκληρη την ελληνική επικράτεια. Από τα τρίσβαθα της ελληνικής Αρχαίας Ιστορίας έρχονται απόηχοι θυσιών υπεράνθρωπων για την άγρυπνη φύλαξη, διατήρηση και ανάπτυξη του εκλεκτού χώρου της ελληνικής πατρίδος, της ελληνικής πανέμορφης γης που μας χάρισε ο Ύψιστος καθώς επίσης και του υψηλού πολιτισμού της.
Πόνος, δάκρυα, σταυροί, διωγμοί απάνθρωποι διά Χριστόν συμπλήρωσαν τους αγώνες των προγόνων μας για μια συνειδητή ηρωική χριστιανική επίγεια ζωή και για μια αιώνια βιωτή μετά της Παναγίας Τριάδος, της Παναγίας Μητέρας και πάντων των Αγίων. Ο πολύ μεγάλος άνδρας και Άγιος της Εκκλησίας μας Μ. Κωνσταντίνος μετά της Αγίας Μητρός του Ελένης, με τις ευχές απάντων των μαρτυρησάντων εκατομμυρίων Αγίων μας δημιούργησαν ένα ασύλληπτο θεανθρώπινο πολιτισμό αποτυπούμενο όχι σε φαντάσματα, αλλά στο στήσιμο της Νέας Ρωμαικής και έπειτα ονομασθείσης Βυζαντινής ενδόξου αυτοκρατορίας.
Σήμερα, εδώ και δύο χρόνια η ιστορία μας επαναλαμβάνεται μέσα από το νεοφανή απηνή διωγμό του Έλληνα πολίτη που έχουν συμφωνήσει και έχουν εξαπολύσει οι ίδιοι οι «κυβερνήτες» μας υπακούοντες στις δυνάμεις του σκότους, της Νέας Εποχής.
Δανειακή Σύμβαση με αμετάκλητους όρους υπογράφει στο Λονδίνο μόνος του ο πρωθυπουργός της χώρας το Μάιο του 2010 παραδίδοντας συλλήβδην τον ελληνικό χώρο και ολόκληρη την ιδιωτική μας και τη δημόσια περιουσία στους στυγερούς φιλικότατους γι’ αυτόν δανειστές. Οι υπόλοιποι υπουργοί, βουλευτές και κόμματα συζητούν εκτός σπανίων εξαιρέσεων, πότε, πως και με ποιες προϋποθέσεις μπορούν με 180 βουλευτές να κυρώσουν την πρώτη και τις λοιπές εν τω μεταξύ συμβάσεις που τελείως υποδουλώνουν τη χώρα. Αντί αυτονοήτως να χαλάσουν τον κόσμο από τις αντιδράσεις τους και να αγωνισθούν για την αυτονόητη ελευθερία μας μέσα στην Ευρωπαική κοινότητα, τελικά συνυπογράφουν την καταδίκη όλων των Ελλήνων.
Επακολουθούν τα μνημόνια, με πρωτοφανή λεκτικό ευτελισμό όλων των τάξεων των Ελλήνων πολιτών καταλύοντας πρακτικά όλα τα κεκτημένα δικαιώματά τους και περιορίζοντας αυθαίρετα τις αποδοχές τους και την ασφάλειά τους. Οι υπουργοί μας συναγωνίζονται με δαιμονική εφευρετικότητα για τη βάναυση μείωση των οικονομικών πόρων και για τη διάλυση των ασφαλιστικών ταμείων και της παροχής ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.
Οι τρεις χιλιάδες αυτοκτονίες στην πατρίδα μας δεν ενοχλούν διόλου τους κυβερνήτες της χώρας, ενώ οι συναρμόδιοι υπουργοί «καταγράφουν» στα πάνελ των δημοσιογράφων τους άνω των εβδομήντα ετών πολίτες Έλληνες, ως αιτίους για την κακή λειτουργία των ασφαλιστικών ταμείων.
Απλοί, άγιοι διορατικοί πνευματικοί πατέρες, είχαν επισημάνει τους κινδύνους της προσπάθειας του τότε κυβερνήτη για είσοδό μας στην Ευρωπαική, ουμανιστική ή καλύτερα αθειστική Κοινότητα. Αλλά και καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής μας, μα κυρίως με την ένταξή μας στο Ευρώ χωρίς ιδιαίτατο θεικό φωτισμό οι απλοί Έλληνες πολίτες – οι μη ποτισμένοι με το δηλητήριο του κομματισμού – καταλάβαιναν που οδηγούνται τα πράγματα στη χώρα μας.
Εν τω μεταξύ μαζί με την αφόρητη οικονομική πίεση καταβάλλονται λυσσαλέες προσπάθειες για ακύρωση ολόκληρης της ακμαίας ελληνοχριστιανικής Παραδόσεώς μας: Προγενέστερα είχαν νομιμοποιηθεί οι αμβλώσεις στη χώρα μας. Τώρα προτείνονται και εφαρμόζονται συμβόλαια ελεύθερης συμβίωσης. Την προηγούμενη σχολική χρονιά δεν δόθηκαν, προφανώς σκόπιμα, βιβλία στους μαθητές. Ξαφνικά εμφανίζεται μια τυχάρπαστη γραμματική για τους μαθητές Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού που παραλύει τη μαθησιακή ικανότητά τους και διαφθείρει την πάμπλουτη γλώσσα μας. Το μάθημα των θρησκευτικών υποχρεωτικά αλλοτριώνει τη διδασκαλία της πίστεως, στην οποία είναι βαπτισμένα τα παιδιά μας και τα αναγκάζει να παραπλανηθούν χωρίς κριτήρια στις ψευδείς θρησκείες. Η ιστορία μας βάναυσα παραχαράσσεται. Συνωστισμός στην προβλήτα της Σμύρνης αντί για την πανωλεθρία της μικρασιατικής συμφοράς.
Οι ταλαίπωροι μετανάστες χρησιμοποιούνται ως δυνάστες στη χώρα μας, ως άλλοθι για τις παραποιήσεις στην παράδοσή μας. Τα αναρχικά στοιχεία εξ αυτών δεν συλλαμβάνονται, αλλά ευνοούνται σιωπηρά οι παράνομες ή εγκληματικές πράξεις τους σε βάρος των Ελλήνων πολιτών.
Το αναμενόμενο και από χρόνια προγραμματιζόμενο από τα ντόπια, μα κυρίως από τα ξένα όργανα της Νέας Εποχής, είναι η πλήρης καταδυνάστευση της θεόσδοτης ελευθερίας μας με την έκδοση Ηλεκτρονικών Ταυτοτήτων ή Νέων Ταυτοτήτων ή Κάρτας του Πολίτη, με κορύφωση την υποδούλωσή μας στο σφράγισμα ή χάραγμα που ετοιμάζεται.
Μετά από όσα ακούσαμε από τους εκλεκτούς ομιλητές συνειδητοποιήσαμε ότι η επικείμενη αντικατάσταση των ταυτοτήτων μας δεν είναι απλή αντικατάσταση, αλλά ένταξη του έλληνα Πολίτη και σταδιακά όλων των κατοίκων της γης στο παγκόσμιο σύστημα παρακολούθησης.
Το παγκόσμιο κράτος στήνεται ή μάλλον έχει στηθεί. Μέσα από το internet και την ηλεκτρονική διακυβέρνηση παγκοσμιοποιούνται όλες οι συνιστώσες της καθημερινής ζωής, της γλώσσας, της παιδείας, της ψυχαγωγίας,της απασχόλησης, του απομονωτισμού του ατόμου, της κατάργησης όλων των επί μέρους κοινωνικών θεσμών, του γάμου, της οικογένειας,της δημιουργίας παιδιών.
Κορυφαία συνιστώσα του παγκοσμιοποιούμενου κράτους το τραπεζικό σύστημα που ενοποιεί τις οικονομίες όλων των κρατών και όλων των ανθρώπων. Στη συνέντευξη του Σιμόν Πέρεζ με τον πρωθυπουργό της χώρας μας ακούστηκε από τον ξένο φιλοξενούμενο να λέγονται τα κάτωθι: «Η οικονομία ήδη φθάνει στην ανώτατη και πληρέστερη οργάνωσή της. Οι νέοι μας αποδέχονται το μοντέλο της παγκόσμιας οικονομίας». Αλλά πως είναι δυνατόν να λειτουργήσει ως παγκόσμια οικονομία σωστά και σταθερά αν δεν συσταθεί παγκόσμια κυβέρνηση με παγκόσμιο κυβερνήτη;
Καιρό πριν ο δικός μας πρωθυπουργός μας είχε ξαφνιά σει με την ξενόγλωσση ρήση του: We need a global government and fast.
Σήμερα ευνοικότερα ακούγονται όσα λέγονται από τον Πέρεζ σε μια χώρα που σέρνεται και σέρνει τους πολίτες της στανικά στην παγκόσμια κυβέρνηση με την επιβολή των νέων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων.
Ως γνωστό είναι ήδη συγκεντωμένα όλα τα προσωπικά μας στοιχεία ή δεδομένα, όπως λέγονται, σε ένα αρχείο στη Γενική Ασφάλεια. Ένα κομπιούτερ περιέχει άπαντα τα προσωπικά δεδομένα των Ελλήνων.
Πάντοτε βέβαια η Γενική Ασφάλεια κρατούσε τα βασικά στοιχεία για όλους τους πολίτες, για έκδοση της προσωπικής μας ταυτότητας, που ταυτοποιούσε μέσω μιάς φωτογραφίας και των βασικών προσωπικών δεδομένων μας τον κάθε πολίτη. Είναι και ήταν πάντοτε εξακριβωμένο, ότι η Γενική Ασφάλεια της χώρας ακριβώς για την ασφάλεια των πολιτών, κρατούσε και κάποια άλλα προσωπικά δεδομένα, όποτε προέκυπταν, τα οποία φυλάσσονταν ή όχι μετά από σχετική αξιολόγηση.
Σε κανένα όμως άλλον εκτός των υπευθύνων αξιωματικών της Γενικής Ασφάλειας δεν ήταν εύκολο ή δυνατό να αξιοποιήσει ή να χρησιμοποιήσει τα προσωπικά δεδομένα που ασφαλέστερα φυλάσσονταν στα γραπτά αρχεία και στα βιβλία.
Σήμερα όμως όλα τα προσωπικά μας δεδομένα είναι καταγεγραμμένα και «φυλάσσονται» ψηφιακά-ηλεκτρονικά. Τώρα πιά είμαστε όλοι έκθετοι στους επιτήδειους χάκερς παρανόμους και νόμιμους. Πρώτος νόμιμος χάκερ είναι η εφορία και δεύτερος το τραπεζικό σύστημα. Η συνεργασία των δύο συστημάτων έχει πραγματοποιήσει αυθαίρετη μεταφορά χρημάτων από τον προσωπικό μας τραπεζικό λογαριασμό σε οφειλές προς το Δημόσιο Ταμείο, για αφαίρεση ή μάλλον εκρόφηση χρημάτων για το χαράτσι της ΔΕΗ ή άλλων απλήρωτων υποχρεώσεων. Είναι επίσης γνωστό ότι ήδη έχουν κλαπεί ηλεκτρονικά οι ηλεκτρονικές συνταγές που εξέδωσαν οι έλληνες γιατροί προς τους ασθενείς τους. Ειρήσθω εν παρόδω ότι ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών έχει προσφύγει στο Σ.τ.Ε., για να μην είναι υποχρεωμένοι οι γιατροί για καταγραφή του ΑΜΚΑ τους στις συνταγές των ασφαλισμένων. Και επίσης είναι γνωστά όλα τα φάρμακα που έχουμε κατά καιρούς πάρει. Μόλις ο φαρμακοποιός καταγράψει στο κομπιούτερ του τον ΑΜΚΑ του ασθενούς έχει στην οθόνη του όλο το προφίλ υγείας του πελάτη. Και αμέσως σκεπτόμαστε. Γιατί χάκερς έκλεψαν τις συνταγές; Τι να τις κάνουν; Αφού ούτε οι κακόμοιροι οι ασφαλισμένοι δεν μπορούν πιά να εκτελέσουν τις συνταγές τους, εφόσον οι φαρμακοποιοί δεν χορηγούν φάρμακα με συνταγές, επειδή δεν πληρώνονται από το κράτος.
Στη χώρα μας έχει ήδη ψηφισθεί και σε λίγο καιρό θα ολοκληρωθεί η διαδικασία της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Τα αρχεία, τα ηλεκτρονικά αρχεία κάθε υπηρεσίας του Δημοσίου φορέα είναι συνδεδεμένα με το τραπεζικό σύστημα. Επομένως ο κάθε πολίτης θα είναι δούλος του «πολυεύσπλαχνου» ληστρικού κράτους και του ακόμα σπλαχνικότερου τραπεζικού συστήματος. Αν τελικά ο πολίτης θα «δικαιούται» ελάχιστα χρηματάκια για να ψευτοζήσει, θα εφορμά αμέσως το τραπεζικό σύστημα που είναι ήδη συνδεδεμένο με τους εισπρακτικούς φορείς και με αυτόματες ηλεκτρονικές εντολές θα του τα αρπάζουν βάσει του τάδε και τάδε νόμου. Νόμιμη αυτόματη καταλήστευση του ήδη πάμφτωχου συνταξιούχου πολίτη.
Το θέμα είναι, ότι δεν φτάνει όλη αυτή η παγίδευση που έχει στηθεί στον Έλληνα πολίτη. Δεν φτάνει ότι καθημερινά απειλούμαστε μέσω τηλεοράσεως για τα άμεσα επερχόμενα δεινά. Δεν φτάνει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να ξεπληρώνονται τα χρέη μας προς τους στυγερούς γνωστούς πιά δανειστές. Δεν φτάνει ότι ήδη δύο εκατομμύρια είναι οι άνεργοι στη χώρα μας. Δεν φτάνει ότι δεν έχει πιά καμία ασφάλεια ο πρώην και νυν βαρειά φορολογούμενος Έλληνας. Θα του ζητηθεί οικειοθελώς να παραλάβει την ηλεκτρονική ταυτότητα, η οποία όχι μόνο δε θα τον διευκολύνει, αλλά θα είναι εκτεθειμένος σε όλους τους παραπάνω κινδύνους και σε αναρρίθμητους άλλους, σε όσους μπορούμε να φαντασθούμε και σε όσους δεν φανταζόμαστε.
Η ηλεκτρονική ή νέα ταυτότητα θα περιέχει το μικροτσίπ προηγμένης τεχνολογίας R.F.I.D. που θα μπορεί να χωρέσει άπειρα προσωπικά μας δεδομένα, γνωστά σε μας ή άγνωστα. Επίσης η ηλεκτρονική ταυτότητα εκτός από το τσιπάκι, θα έχει και ένα πομποδέκτη-κεραία, που ασύρματα θα επικοινωνεί με το γενικό αρχείο προσωπικών δεδομένων. Το R.F.I.D. είναι τσιπάκι αναπρογραμματιζόμενο. Είναι δεδομένο ότι εμείς δεν θα διαθέτουμε κάποιο όργανο που θα μας ενημερώνει τι ανά πάσα στιγμή γράφεται, ή τι διαγράφεται και ποιος το κάνει αυτό. Ως ασύρματο εύκολα θα μπορεί να αναπρογραμματισθεί από χάκερς ή από άλλους ή από το σύστημα.
Εφόσον έτσι έχουν τα πράγματα, εφόσον όλος ο κρατικός μηχανισμός είναι εχθρικός προς τον καταδυναστευόμενο Έλληνα πολίτη, γιατί να πάρουμε την ηλεκτρονική ταυτότητα; Βλέπετε το θράσος και την κυνικότητα της εξουσίας; Θα σε βάλλει να υπογράψεις μια αίτηση που το περιεχόμενό της θα έχει συνταχθεί από την ίδια την εξουσία. Θα σε βάλλουν να πληρώσεις και πέντε ευρώ για να είναι πιά σίγουροι ότι σ’ έχουν δούλο τους, φυλακισμένο μέσα στην ηλεκτρονική φυλακή τους, εκούσια παραδομένο από σένα τον ίδιο.
Δυστυχώς υπάρχουν ακόμα πολίτες, αλλά και ιερείς ή και θεολόγοι, αγαπητοί για μας εν Χριστώ αδελφοί, οι οποίοι βάζουν το κεφάλι τους μέσα στην άμμο όπως κάνει η στρουθοκάμηλος. Δεν θέλουν να βλέπουν τον κίνδυνο και λέγουν ότι αυτά δεν γίνονται. Η πραγματικότητα όμως τους διαψεύδει, γιατί ήδη συμβαίνουν αυτά που πριν από λίγα χρόνια μας φαίνονταν σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Μερικοί λέγουν: Εγώ δεν έχω κάτι να κρύψω, ας μου βγάλουν ο,τι θέλουν στον αέρα, όλα τα προσωπικά μου δεδομένα. Εγώ δεν έχω άπλυτα! Ο Χριστός είχε άπλυτα; Πόσα ουαί δεν εξαπέλυσε δικαιολογημένα στους Γραμματείς και Φαρισαίους; Δεν φοβόταν τίποτα και κανένα. Και όμως αυτοί τον συκοφαντούσαν και διαρκώς ζητούσαν αφορμές για στήσιμο ενοχής. Και λέξεις ακόμα διαστρέβλωναν από τους λόγους Του για να Τον ενοχοποιήσουν. Ο δε Ιησούς εσιώπα στο δικαστήριο ενώπιον του Πιλάτου και δεν συμμετείχε καθόλου στα πονηρά έργα τους. Θα μπορούσε ο Κύριος να ήταν διαλλακτικότερος, να συμβιβαζόταν μαζί τους για να μη καταδικασθεί. Θα μπορούσε να τσακίσει κάθε αντιφρονούντα ώστε άνετα να γλυτώσει. Μα το ζητούμενο κατ’ Αυτόν δεν ήταν να γλυτώσει, αλλά να ελεγχθούν τα σκοτεινά έργα τους και να καθαρισθεί μετά από μετάνοια η κακότητά τους. Γιατί λοιπόν και μείς να παραδώσουμε στους επίβουλους της ζωής και της ελευθερίας μας τα θεόσδοτα αυτά δώρα;
Στην Αγγλία ψηφίστηκε προ διετίας η ηλεκτρονική έκδοση ταυτοτήτων. Τις είχαν παραλάβει μερικές χιλιάδες Άγγλων πολιτών. Μόλις όμως κατάλαβαν τον υψηλό κίνδυνο πλήρους απώλειας της ελευθερίας τους, τις επέστρεψαν και ο νόμος έμεινε ανενεργός.
Και τώρα τι κάνουμε;
1. Γνωρίζετε, αγαπητοί αδελφοί, ότι η αγία Ορθοδοξία μας, η αγία πίστη μας ουδέποτε ήταν δυναστική, δικτατορική. Πρώτος και θεμελιώδης στόχος μας είναι η αληθινή και εκτενής ενημέρωση. Ο Χριστός μας δίδαξε την αλήθειά Του «Εγώ ειμί η Αλήθεια», αλλά οι άνθρωποι όλοι δεν επείσθησαν. Οι Γραμματείς και οι Φαρισαίοι που ήταν θρησκευόμενοι, μέλη της αρχεγόνου Εκκλησίας του αληθινού Θεού, δεν Τον πίστευσαν. Με μεγάλα λοιπόν γράμματα διακηρύσσουμε και μείς το «Όστις θέλει» του Κυρίου μας Ιησού Χριστού.
2. Ταπεινώς φρονούμε, ότι όλη η περιρρέουσα όχι ατμόσφαιρα, αλλά κατάσταση πιά και εντός της δεινοπαθούσης φιλτάτης πατρίδος μας όσο και εκτός αυτής π.χ. ο φονικότατος πόλεμος στη Συρία κυρίως κατά των Χριστιανών, δεν μας επιτρέπει λεονταρισμούς και μεγαλοστομίες. Όστις θέλει, όποιος καταλαβαίνει, όποιος ζει και αντιλαμβάνεται πρακτικά ή ψυχικά ή πνευματικά την παρούσα και την επερχόμενη κατάσταση, ας πεί και αυτός προσωπικά και δυναμικά: Όχι δεν παραδίδω εκούσια τον εαυτό μου στην ηλεκτρονική φυλακή, αυτήν που λένε πως θα με διευκολύνει στις σχέσεις μου με τις δημόσιες υπηρεσίες. Ήδη περίπου εκατό χιλιάδες Έλληνες μέσω διαδικτύου έχουμε δηλώσει ότι Κάρτα του Πολίτη ή ηλεκτρονική ταυτότητα, δεν παραλαμβάνουμε. Είναι δυνατόν πιά να πιστεύουμε αυτούς που ήδη στην πράξη, στα λόγια, στα χρήματα, στις περικοπές, στην ακύρωση κάθε ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και νόμιμης γενικότερης πληρωμένης ασφάλειας, μας έχουν σκαιότατα εξαπατήσει μαζί με τους φίλους τους που ανήκουν στις αντίχριστες λέσχες και στα συμβούλια της νέας Εποχής; Είναι δυνατόν να ισχυρίζεται το αριστερό συγκυβερνών κόμμα ότι για πρώτη και τελευταία φορά υπογράψαμε αντιλαικά μέτρα; Είναι δυνατόν να μας λένε κυνικότατα ότι μόνο μια φορά σας δολοφονούμε;
3. Όμως αυτή η ημερίδα θα φτάσει στα ώτα τους. Ίσως να ανοίξουν λίγο τα κλειστά αυτιά κάποιων. Όσους υπουργούς και βουλευτές γνωρίζουμε, μπορούμε και προσωπικά να τους ενημερώσουμε. Και να τους δηλώσουμε, ότι ηλεκτρονική φυλακή δεν θέλουμε. Ηλεκτρονική ταυτότητα δεν παίρνουμε. Ατομικά και καλοπροαίρετα ας κάνουμε την καλή προσπάθεια ενημέρωσης, γιατί ενδέχεται να μην έχουν καταλάβει ακριβώς, τι είναι η ηλεκτρονική ταυτότητα. Επιτρέψτε μου να πω κάτι όχι προς κατάκριση, αλλά προς ενημέρωση. Κάποιος ανώτατος κληρικός μας προ εικοσαετίας, όταν είχε αρχίσει να γίνεται λόγος για ηλεκτρονικές ταυτότητες και το τότε κυβερνητικό στυγνό «δημοκρατικό» σύστημα πεισματικά τις προωθούσε, επηρεασμένος και εκείνος έλεγε στους αντιδρώντας: Τι κάνετε έτσι; Εγώ και πάνω στα άμφιά μου μπορώ να γράψω άφοβα το 666. Αφού έχω το Χριστό μαζί μου, δεν φοβάμαι τίποτα από τα του αντιχρίστου. Μεταγενέστερα όμως, όταν έμαθε ολόκληρη την αλήθεια των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων, άλλαξε γνώμη και δημοσίως απέτρεπε το ποίμνιό του από αυτή τη φυλακή. Χρέος μας πάντως όλων όσων παρακολουθούμε την ημερίδα αυτή είναι να κάνουμε γνωστά τα λεχθέντα προς όλους τους γνωστούς και τις κοινωνικές τάξεις των συμπολιτών μας. Ταπεινώς φρονούμε ότι δεν συνιστά θράσος η παρούσα ενημέρωση προς τους αγίους συνεφημερίους μας και τους Σεβασμιωτάτους Αρχιερείς μας.
4. Όσον αφορά το 666 ίσως θα απορήσατε γιατί δεν το προτάξαμε. Οι σεβαστοί και άγιοι Αγιορείτες Πατέρες μας τονίζουν το θέμα αυτό αρχής γενομένης από τον άγιο και θεοφώτιστο μακαριστό π. Παίσιο. Εδώ επικαλούμαι ιδιαίτερα την προσοχή σας. Επιστήμονας ειδικός στην πληροφορική μας τόνισε: Το τσιπάκι R.F.I.D. είναι αναπρογραμματιζόμενο. Όποτε θέλει το κυβερνητικό σύστημα, δίνει τη διαταγή στους αξιωματικούς της Γενικής Ασφάλειας που είναι χειριστές των πληροφορικών συστημάτων και φύλακες, όσο μπορεί να είναι, των προσωπικών μας δεδομένων, να προσθέσουν ή να απαλείψουν το 666 για να παραπλανούν τους πιστούς. Είμαστε σίγουροι ότι η εξουσία διακαέστατα επιθυμεί να σφραγίσει τις Ελληνικές ταυτότητες με το 666, ενδεχομένως κωδικοποιημένο. Από το παρελθόν υπήρχαν πολλές μαρτυρίες, ότι ο δυσώνυμος αριθμός 666 θα υπάρχει στις ηλεκτρονικές ταυτότητες ή σε αντίστοιχα υποκατάστατά τους. Καταθέτουμε δύο σελίδες από παρελθόν δημοσίευμά μας για την Κάρτα του Πολίτη. Περιέχει ονόματα πολιτικών ανδρών και δημοσιογράφων, οι οποίοι επιμένουν ότι μόνο ο αριθμός 666 είναι κατάλληλος ως κωδικός πρόσβασης στο κεντρικό σύστημα πληροφοριών.
Ενδεικτικά καταγράφουμε μαρτυρίες υπευθύνων, ότι υπήρχε ο κωδικός αριθμός 666 στις ηλεκτρονικές ταυτότητες, για να είναι αναγνώσιμες από τους on line υπολογιστές των διαφόρων κρατικών υπηρεσιών. Το περιοδικό «Ορθόδοξη Μαρτυρία» τ. 107 δημοσιεύει μερικές τέτοιες μαρτυρίες πολιτικών και δημοσιογράφων της πατρίδας μας:
Λάμπρος Παπαδήμας (Υφυπουργός Εσωτερικών): Ομολόγησε σαφέστατα τη χρήση του δυσώνυμου αριθμού για τις ανάγκες της μηχανοργάνωσης: [Antenna-«Η ώρα της αλήθειας» του κ. Πρετεντέρη (σε παράθυρο και ο Σεβασμιώτατος Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος) Μάρτιος 1997].
Θεόδωρος Πάγκαλος (Υπουργός Εξωτερικών) σε ερώτηση του δημοσιογράφου Ν. Χατζηνικολάου, γιατί δεν αλλάζουν το 666, εφ’ όσον αντιδρά η Εκκλησία και ο λαός, απήντησε: Δεν μπορούμε να τον αλλάξουμε, διότι αλίμονο εάν εμείς περιέλθουμε στη λογική του να ακούμε μια χούφτα παράξενους ανθρώπους. [Mega – «Ενώπιος Ενωπίω» αμέσως μετά την επικύρωση της Συνθήκης Σένγκεν].
Παύλος Σαρλής (Ευρωβουλευτής Ν. Δημοκρατίας, υπέρμαχος της Συνθήκης Σένγκεν): «Το 666 εμπεριέχεται στις ηλεκτρονικές ταυτότητες… Είναι απλό για την οποιαδήποτε κυβέρνηση ν’ αλλάξει το ηλεκτρονικό σύστημα και να χρησιμοποιήσει ένα άλλο σύστημα, το οποίο δεν θα περιέχει τον αριθμό 666 εφόσον αυτός είναι ο λόγος της αντίδρασης που υπάρχει γενικότερα». [Απογευματινή 15-6-97 σελ. 24].
Ηλίας Παπαδόπουλος (εισηγητής της Συνθήκης Σένγκεν του ΠΑΣΟΚ) απάντησε στον ισχυρισμό του αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου ότι στις ηλεκτρονικές ταυτότητες διά των οποίων θα δοθεί ο Ε.Κ.Α.Μ. θα εμπεριέχεται ο 666… : «Θέλω να παρατηρήσω ότι ο π. Χριστόδουλος είναι πάρα πολύ θετικός στην συζήτησή του, μου απέδωσε τα πραγματικά για ο,τι αφορά το 666… είμαστε όμως στην εποχή της πληροφορικής και δυνατός σαν κράτος είναι αυτός που έχει τις περισσότερες πληροφορίες, παρά εκείνος που έχει τους εξοπλισμούς. Είμαστε λοιπόν υποχρεωμένοι να μπούμε στο σύστημα, διότι πρέπει να δούμε και τι θα γινόταν, εάν δεν μπαίναμε». (ΣΚΑΪ Ειδήσεις 10-6-1997).
Ιωάννης Λοβέρδος (δημοσιογράφος): «Ο αριθμός 666 θα βρίσκεται για τις ανάγκες της μηχανοργάνωσης στις νέες ταυτότητες που προβλέπονται συνεπεία της κύρωσης της Συνθήκης Σένγκεν». Εφημερίς «Επενδυτής» Σάββατο 14-6-97).
Γεώργιος Πασχαλίδης ( Υπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ). Καθησυχάζων την επιτροπήν των Αρχιερέων που τον επεσκέφθησαν διά το θέμα εδήλωσε: «Το 666 δεν είναι κάτι κακό. Είναι απλώς ένας αριθμός πριν το 667 και μετά το 665!». (εφημερίς «Ελευθεροτυπία» 11-6-97)
Χρήστος Νικολαΐδης (Δημοσιογράφος): «… ειδικοί επιστήμονες του τομέα προγραμματισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών επισημαίνουν πως η εμφάνιση του 666 σε συστήματα πληροφορικής είναι τυχαία. Συγκεκριμένα αναφέρει, εμφανίζεται στο γραμμωτό κώδικα, όχι ενιαίος, αλλά με την μεταφορική εμφάνιση τριών στοιχείων 6(έξι) στην ταυτότητα κάθε καταναλωτικού αγαθού. Το σχήμα που φέρει την ονομασία (6) αποτελείται από δύο γραμμές, μια λεπτή και μία πλατύτερη και επαναλαμβάνεται στην αρχή, στο μέσον και στο τέλος του κωδικού…» (εφημερίς Αγγελιοφόρος» Τρίτη 17-7-97)
Ηλίας Παπαδόπουλος (Εισηγητής Συνθήκης Σέγκεν). Αλίμονο εάν μια ευνομούμενη πολιτεία όπως είναι η χώρα μας, η οποία δέχεται να ακούγονται όλες οι φωνές, παρασυρθεί και επηρεασθεί από μία ελάχιστη μειοψηφία η οποία θέλει να μας επιβάλει έναν αριθμό, επειδή έτσι νομίζει (εννοώντας το 777 αντί του 666). (Κρατική Τηλεόραση ΕΤ3 εκπομπή «Ανιχνεύσεις»).
Γιατί τόσο επίμονα είναι κολλημένοι οι άνθρωποι, επώνυμοι και μη, της Νέας Εποχής σ’ αυτόν το μοναδικό γι’ αυτούς, δυσώνυμο για μας, αριθμό; Αν οι υπολογιστές χρειάζονται τριψήφιο κωδικό αριθμό για να λειτουργήσουν και να διασυνδέονται διακυβερνητικά, εμείς ως χριστιανοί, αν συμφωνούσαμε κατά τα άλλα τα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, θα προτείναμε άπειρους άλλους συνδιασμούς. Ποιοί είναι οι κολλημένοι; Οι χριστιανοί που αντιδρούν σε ένα και μόνο αριθμό, τον 666 ή οι νεοεποχίτες που επιμένουν μόνο στο σατανικό 666 και δε δέχονται όλους τους άλλους;
5. Γιαυτό και προτάξαμε το επιχείρημα της ηλεκτρονικής φυλακής, διά της οποίας η Νέα Εποχή επιχειρεί να μας στερήσει τη θεόσδοτη ελευθερία. Μεταφέρουμε δύο παραγράφους από το κατατοπιστικότατο βιβλίο του Ι. Κελλίου Αγίου Νικολάου Μπουραζερίου «Η Ευθύνη της επιλογής μας»: «Πως μπορεί να ακουσθή μέσα σ’ αυτή τη θύελλα της Νέας Εποχής λόγος περί χαρισματικής ελευθερίας και εν Αγίω Πνεύματι ζωής; Ουδείς πλέον λόγος παερί ανθρωπίνου προσώπου, περί αυτέξουσίου, περί χαρισματικής ελευθερίας και εν Αγίω Πνεύματι ζωής. Ουδείς πλέον λόγος περί ανθρωπίνου προσώπου, περί αυτεξουσίου, περί ελευθέρας θελήσεως. Όλα όσα κατεργάσθηκε η «πολυποίκιλος σοφία του Θεού» (Εφες. 3,10), δεν έχουν εδώ θέση. Είναι αναχρονιστικά και απορριπτέα. Κι’ όμως· κανείς αδελφός (μικρός ή … Μεγάλος) κανείς άνθρωπος δεν μας λύτρωσε και έσωσε (Πρβλ. Ψαλμ. 48,8), αλλά μόνον ο Θεάνθρωπος. Αυτός μας λύτρωσε από την εξουσία και το κράτος του κάθε Άδου, του κάθε θανάτου (πρβλ στιχ. 16). Μόνον ο Χριστός μας εξαγόρασε με το Αίμα Του. «Εξηγόρασας ημάς εκ της κατάρας του νόμου τω τιμίω Σου Αίματι». Προσέφερε ο Χριστός όλον τον Εαυτό Του και εξαγόρασε τον όλο άνθρωπο και ιδιαιτέρως τη θέλησή του. Μας έκανε ιδικούς Του. «Ουκ εστέ εαυτών ηγοράσθητε γαρ τιμής» (Πρβλ. Α΄ Κορ. 6, 19-20). Γι’ αυτό και σε κανέναν άλλο δεν πρέπει να δουλεύωμε και σε κανένα δεν πρέπει να αφιερώσωμε τον εαυτό μας, το σώμα και την ψυχή, την αγάπη και τη μνήμη και τη διάνοιά μας. «Μεγάλη τη φωνή» ο ι. Καβάσιλας διακηρύσσει: «Ο άνθρωπος εξ αρχής πλάσθηκε για χάρι του Καινού ανθρώπου, του Χριστού. Για Εκείνον δημιουργήθηκε και ο νούς και η επιθυμία. Λάβαμε νού, για να γνωρίζωμε τον Χριστό· λάβαμε επιθυμία, για να τρέχωμε προς Αυτόν· έχουμε μνήμη για να Τον ενθυμούμεθα…». (ΕΠΕΦ 22,575).
Ιδού γιατί και τα νέα βιομετρικά διαβατήρια και οι ηλεκτρονικές ταυτότητες και τα εμφυτευόμενα μικροτσίπ με όλα τα προαναφερθέντα απαίσια και φοβερά επακόλουθά τους, αν και μας εξυπηρετούν, δεν έχουν καμμία θέση στη ζωή μας. Επειδή ακριβώς ζητούν την ψυχή μας, το νού μας, τη σκέψη μας, την επιθυμία μας. Απαιτούν την ίδια την ψυχή μας, για την οποία «Χριστός απέθανε» (Ρωμ. 14,15). Ο αιώνιος λόγος του Θεού είναι ιδιαίτερα επίκαιρος· «Ουδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν· ή γαρ τον ένα μισήσει και τον έτερον αγαπήσει, ή ενός ανθέξεται (θα προσκολληθεί) και του ετέρου καταφρονήσει. Ου δύνασθε Θεώ δουλεύειν και μαμωνά».
6. Όμως η ηλεκτρονική ταυτότητα είναι ο αρραβώνας του χαράγματος ή σφραγίσματος. Όπως υποστηρίζει θεοφωτίστως ο π. Παίσιος κάποιοι θα παρουσιασθούν στην τηλεόραση και θα ανησυχούν διότι χάθηκε η ταυτότητά τους. Βάσει αυτού του επιχειρήματος θα εμφυτεύσουν στο δεξί μας χέρι μικροτσίπ το οποίο θα περιλαμβάνει όλα μας τα προσωπικά δεδομένα. Εφόσον ασύρματη θα είναι η επικοινωνία του, όπως με τα κινητά τηλέφωνα έτσι και μέσω του μικροτσίπ θα μπορούν να μεταφέρονται διάφοροι επηρεασμοί. Υπάρχει μια πληροφορία μέσα από επιστημονική έρευνα ότι εφόσον το μικροτσίπ θα αναπρογραμματίζεται και θα επηρεάζει με κάποια ηλεκτρονικά κύματα τον εγκέφαλο, θα μπορεί να επιδρά στη βούληση και να επηρεάζει θυμικά τη διάθεση ή και τις αποφάσεις του φέροντος. Αν στο μικροτσίπ υπάρχει ελάχιστη έστω ποσότητα μιάς θανατηφόρου χημικής ουσίας, ίσως τα πράγματα να είναι πολύ πιο σοβαρά, τη στιγμή κατά την οποία μας διοικούν άνθρωποι που διαρκώς απειλούν, ευτελίζουν και εξανδραποδίζουν τον Έλληνα πολίτη, αδιαφορούντες θανάσιμα για την επιβίωσή του και το μέλλον του. Απροκάλυπτα έχουν εκφραστεί όχι μόνο απαξιωτικά για τους άνω των εβδομήντα ετών αλλά και με χειρότερες διαθέσεις οι τωρινοί κυβερνήτες όσο και οι προγενέστεροι πάτρονές τους.
Ήδη στην Αμερική κυκλοφορεί η είδηση ότι ψηφίστηκε ο νόμος σε κάποιες πολιτείες, βάσει του οποίου από το 2013 θα πρέπει όλοι οι πολίτες να σφραγισθούν, να εμφυτευθεί στο χέρι τους το μικροτσίπ, αλλιώς δεν θα έχουν πρόσβαση στο σύστημα Υγείας. Όσοι μάλιστα δεν θα ενταχθούν, θα θεωρούνται παράνομοι.
Ας μου επιτραπεί μια παρέκβαση που σχετίζεται άμεσα με το θέμα μας. Ξαφνικά το σύστημα επιβάλλει στους φοιτητές μας ηλεκτρονικό πάσο με τη σύσταση να δηλώσουν δωρητές σώματος. Η Νέα Εποχή μέσω των κυβερνητών μας ζητάει να μάθουν οι νέοι μας να κάνουν δώρο στο αντίχριστο κράτος τα όργανά τους. Όχι μόνο οι άνω των εβδομήντα προγράφονται αλλά και οι νεώτεροι. Οφείλουν να δηλώσουν ένταξη στο σύστημά τους με το πάσο. Οφείλουν όχι μόνο βάσει του νόμου 3984/2011 περί «εικαζόμενης συναίνεσης», που ψηφίστηκε ύπουλα τις μέρες που διαδήλωναν οι αγανακτισμένοι, αλλά και «ελεύθερα» ατομικά να δηλώσουν, ότι δέχονται να είναι πρόθυμα θύματά τους.
Ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός δεν πρόλαβε ή δεν μπόρεσε να σκεφθεί φιλάνθρωπα και να γίνει δωρητής σώματος. «Οστούν αυτού ου συντριβήσεται» μας λέγουν οι άγιοι Προφήτες και οι άγιοι Ευαγγελιστές. Ο Κύριος δεν επέτρεψε να ακρωτηριαστεί το σώμά Του. Το μείζον, η σταυρική Του θυσία, ο θάνατός Του και η εις Άδου κάθοδός Του ακύρωσε την οντολογία του θανάτου, «θανάτω θάνατον πατήσας και τοις εν τοις μνήμασι ζωήν χαρισάμενος». Γιατί τα σπρώχνουν τα παιδιά μας στη νεοεποχίτικη, τάχα δωρεά σώματος; Δεν τα σπρώχνουν στη μερική ένταξή τους στο νεοταξικό αντίχριστο σύστημα.
7. Μετά από όλα αυτά τα τόσο δυσάρεστα επικείμενα δεινά εγείρεται το φυσικό ερώτημα: Τι θα πούμε στα παιδιά μας και στα εγγόνια μας; Όπως ο ΑΜΚΑ δόθηκε αρχικά στους μεγάλους αλλά πολύ σύντομα ο νόμος γενικεύτηκε και για τα ανήλικα, έτσι και η ηλεκτρονική ταυτότητα κάποια στιγμή θα εφαρμοσθεί και για τους μικρούς και πολύ πιο εύκολα θα επακολουθήσει η εμφύτευση στα αθώα χεράκια τους με ακεραία την ευθύνη σε μας που θα τα αφήσουμε έκθετα στα δόντια του νοητού λύκου, του αντιχρίστου. Όταν μεγαλώσουν δεν θα αισθάνονται πάνω τους και μέσα τους τη δαιμονική κυριαρχία; Η δική μας αδράνεια και ανευθυνότητα και η εκκοσμικευμένη αδιαφορία δεν θα τα ταλαιπωρεί στα βήματά τους για πρόοδο και στοιχειώδη επιβίωση; Αντί για πλούτο και ελευθερία θα κληροδοτήσουμε στα εγγόνια μας φτώχια και σκλαβιά;
8. Σε ένα δυνατό κείμενο του Ρουμάνου αγίου γέροντος π. Ιουστίνου Πάρβου, που δημοσιεύτηκε στις 14 Ιανουαρίου του 2009 περιγράφεται η ανησυχία του για τις αποφάσεις κάθε Ρουμάνου ορθοδόξου πολίτη εν όψει της υποχρεωτικής επιβολής των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων. Υπενθυμίζει στους Ρουμάνους τα εξής: «Δεν πίστευα ότι θα ζω να δω και εγώ την αρχή αυτών των Αποκαλυπτικών καιρών του πόνου, αλλά ιδού η οργή του Θεού ήλθε πιο νωρίς επάνω μας λόγω των αμαρτιών και των ανομιών που έχουμε διαπράξει. Και βλέπω πως οι καημένοι οι άνθρωποι δεν είναι έτοιμοι να ξεπεράσουν αυτές τις παγίδες του πονηρού, του οποίου η καινούργια απόφαση είναι να σφραγίσει τις ψυχές σας με τη σφραγίδα του διαβόλου – 666. Όλοι διαβάσαμε την Αποκάλυψη και τις προφητείες που έχουν γραφτεί 2000 χρόνια πριν: «και ποιεί πάντας, τους μικρούς και τους μεγάλους, και τους πλουσίους και τους πτωχούς, και τους ελευθέρους και τους δούλους, ίνα δώσωσιν αυτοίς χάραγμα επί της χειρός αυτών της δεξιάς ή επί των μετώπων αυτών, και ίνα μη τις δύνηται αγοράσαι ή πωλήσαι, ει μη ο έχων το χάραγμα, το όνομα του θηρίου ή τον αριθμόν του ονόματος αυτού» (Αποκ. 13, 16-17).
Ο καιρός αυτός τον οποίο ζούμε είναι πρόδρομος αυτής της προφητείας. Πιεζόμενοι από το νόμο και την κυβέρνηση οι Ρουμάνοι είναι αναγκασμένοι να μπούν σε ένα σχέδιο εντοπισμού και επιτήρησης, σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο. Σχέδιο που, στην πράξη, κλέβει την ελευθερία των ανθρώπων». Συνεχίζοντας ο π. Ιουστίνος Πάρβου τις υποθήκες του προς τους ορθοδόξους Ρουμάνους με πολλή αγάπη και αίσθημα υψηλής ποιμαντικής ευθύνης τους λέγει: «Μάλλον για πολλούς ανάμεσά σας αυτό το τσιπ είναι κάτι ασήμαντο, αλλά πίσω από αυτό το σύστημα που καταγράφει τους ανθρώπους και περιέχει όλες τις πληροφορίες κρύβεται μία ολόκληρη δικτατορία, ένα δαιμονικό σχέδιο, μέσω του οποίου δέχεσαι να πουλήσεις την ψυχή σου στο διάβολο. Η καταγραφή των ανθρώπων, όπως κάνουμε με τα ζώα, είναι το πρώτο βήμα από τα μέτρα που παίρνουν για να ελέγχουν απόλυτα τον άνθρωπο. Αγαπητοί μου, όπως οι Άγιοι Πατέρες προφητεύουν, αν δεχθείτε αυτό το τσιπ είναι σαν να αρνείστε την πίστη σας. Να μη πιστεύετε ότι μπορούμε να υπηρετήσουμε και το Θεό και το μαμμωνά. Όχι αγαπητοί μου, μη πάρετε αυτό το δαιμονικό σήμα, το οποίο θα σας πάρει ο,τι σας ανήκει σαν κληρονομιά από το Θεό, το δικαίωμα για ταυτότητα, μοναδικότητα και γνησιότητα, του κάθε ανθρώπου. Πρέπει να υπερασπίσουμε αυτό το δικαίωμα που μας έδωσε ο Θεός, ακόμα και αν πρέπει να το πληρώσουμε με τη ζωή μας. Τσάμπα έχετε κερδίσει του κόσμου τα πράγματα αν χάσετε τις ψυχές σας και των παιδιών σας, γιατί οι άγιοι Απόστολοι μας λένε πολύ ξεκάθαρα ότι «πειθαρχείν δεί Θεώ μάλλον ή ανθρώποις» (Πραξ. ε΄ 29)».
9. Άφησα για το τέλος ένα πρόσφατο καταπληκτικό κείμενο τοποθέτησης της Ρωσικής ορθοδόξου Εκκλησίας πάνω στο θέμα των ταυτοτήτων. Είναι σχέδιο απόφασης «για την θέση της Εκκλησίας σχετικά με την εμφάνιση και ανάπτυξη καινούργιων τεχνολογιών ταυτοποίησης προσώπου».
Η διασυνοδική Επιτροπή που ασχολείται με θέματα σχέσεων Εκκλησίας και κράτους, κοινωνίας κ.τ.λ. συνέταξε ένα πρώτο σχέδιο, το οποίο επεξεργάσθηκε η Διαρκής Ιερά Σύνοδος υπό την προεδρία του Πατριάρχου κ. Κυρίλλου.
Από το 2001 η Ζ΄ ολομέλεια της Συνοδικής Θεολογικής Επιτροπής της Ρωσικής Ορθοδόξου Εκκλησίας άρχισε να ανησυχεί για το θέμα των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων.
Σε επόμενες Συνόδους του 2004, 2005, 2009 συνεζητούντο όλα τα προβλήματα που αναφύονται με την επιβολή των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων.
Κατέληξαν στα κάτωθι συμπεράσματα:
Χιλιάδες Ρώσοι εξαναγκάζονται να χρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους τα ηλεκτρονικά μέσα ελέγχου και τα ηλεκτρονικά έγγραφα.
Αλλάζει ριζικά ο τρόπος ζωής των πολιτών που υπόκεινται στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση.
Οι νόμοι λειτουργίας των κυβερνο-συστημάτων δημιουργούν κίνδυνο ολοκληρωτικού ελέγχου και υποχρεωτικής καθοδήγησης του ανθρώπου και της κοινωνίας.
Βασική αρχή της παγκόσμιας ψηφιακής κοινωνίας είναι η ταυτοποίηση κάθε προσώπου με ένα ψηφιακό κώδικα που χρησιμοποιεί το άτομο σε κάθε συναλλαγή. Έτσι κωδικοποιείται και αριθμοποιείται χάνοντας το όνομά του που τον χαρακτηρίζει σαν πρόσωπο.
Χωρίς τον ψηφιακό κώδικα κινδυνεύει το άτομο να αποκλεισθεί πανταχόθεν ακόμα και από τη λήψη τροφής.
Άμεσος αλλά ορατός ο κίνδυνος απωλείας της Εθνικής κυριαρχίας ενός κράτους. Εμείς ήδη έχουμε χάσει την Εθνική μας κυριαρχία με τις δανειακές συμβάσεις που έχουν υπογράψει και έχουν κυρώσει οι 200 εκ των Βουλευτών μας. Αυτός ο ψηφιακός κώδικας υπάρχει κίνδυνος να συνοδεύει τον άνθρωπο και μετά θάνατον.
Καινούργιου τύπου εγκλήματα εμφανίζονται, τα ηλεκτρονικά. Σήμερα μπορείς να ληστέψεις μια τράπεζα χωρίς να σπάσεις χρηματοκιβώτια και πόρτες ή να κλέψεις ένα άτομο βρίσκοντας τον κώδικα της κάρτας του.
Οι ψηφιακές υπογραφές ακόμα και στο πιο προηγμένο ψηφιακό σύστημα δεν μπορούν να σε κατοχυρώσουν από τους κακόβουλους ανθρώπους.
Κάθε βιοκώδικας παρέχει πολλά περισσότερα απ’ ο,τι χρειάζεται για απλή εξακρίβωση της ταυτοπροσωπίας. Η δυνατότητες κατάχρησης των βιομετρικών στοιχείων είναι ορατές από τη διάκριση και αποδοχή για εργασία μέχρι τον ωμό εκβιασμό.
Η Εκκλησία συμφωνεί με τις ανησυχίες των πολιτών και θεωρεί απαράδεκτο τον περιορισμό των συνταγματικών δικαιωμάτων τους σε περίπτωση που θα αρνηθούν τη συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων.
Τα ηλεκτρονικά έγγραφα δεν πρέπει να περιέχουν πληροφορίες άγνωστες και ακατανόητες για τους πολίτες. Δεν πρέπει να υπάρχουν σύμβολα βέβηλου και ανήθικου χαρακτήρα ή κάτι που μπορεί να προσβάλει τα θρησκευτικά συναισθήματα των πιστών.
Ο κλήρος, οι μοναχοί και όλα τα πιστά τέκνα της αγίας Εκκλησίας καλούνται να εκδηλώνουν νηφάλια τη χριστιανική λογική, να φροντίζουν για την ελεύθερη ομολογία της πίστεώς τους, φυλάσσοντες την ενότητά τους στην Εκκλησία για να αποφέρουν καλούς καρπούς.
10. Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος με ανύστακτο και συνεχές ενδιαφέρον επανειλημμένα έχει ασχοληθεί με το θέμα των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων, επειδή συμμερίζεται τους προβληματισμούς και την αγωνία του ορθοδόξου Ελληνικού λαού. Στο ανακοινωθέν της 9ης Μαρτίου 1993, μεταξύ άλλων αναφέρει σχετικά με τις ηλεκτρονικές ταυτότητες «…εν όψει των απεριορίστων δυνατοτήτων της νέας ηλεκτρονικής τεχνολογίας είτε προς υποκλοπήν στοιχείων, είτε προς συνδυασμόν των, υπάρχει η δυνατότης μιάς εφιαλτικής απειλής κατά των ατομικών ελευθεριών του πολίτου… η μέλλουσα να περιλαμβάνει προσωπικά στοιχεία του κατόχου, αόρατα διά γυμνού οφθαλμού και επομένως άγνωστα εις τον κάτοχον».
Επίσης στην εγκύκλιο 2626/7-4-1997 επί λέξει απαιτεί: «Η κυβέρνηση να μεριμνήσει για την κατά το δυνατόν καλύτερη προστασία του ατόμου από την ηλεκτρονική επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα με τις νομοθετημένες συνταγματικές διαδικασίες…». Ταυτόχρονα συνιστά «να μη γίνει δεκτός ως κωδικός αριθμός των κρατικών ηλεκτρονικών συστημάτων για την προστασία του ατόμου ο αριθμός 666».
Εξ άλλου στην εγκύκλιο 2641/9-2-1998 η Ι. Σύνοδος: «… επιμένει επί παλαιοτέρας τοποθετήσώς της και διακηρύσσει και υποστηρίζει την ανάγκη διασφαλίσεως της προστασίας της προσωπικότητος, της ιδιωτικής και οικογενειακής ζωής και του απορρήτου της επικοινωνίας…» και σε περίπτωση που θα χρησιμοποιηθεί ο δυσώνυμος αριθμός 666 «συνιστά στους πιστούς να μη δεχθούν τις νέες ταυτότητες».
Στο ανακοινωθέν της Δ.Ι.Σ. για την Κάρτα του Πολίτη στις 8-12-2010 υπογραμίζει: «την ασάφεια, αντίφαση και σύγχυση» που υπάρχει στο νομοσχέδιο για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση. «…δηλώνει την επιφύλαξή της» επειδή «Η Εκκλησία σέβεται το ανεπανάληπτο του προσώπου του ανθρώπου και τη θεόσδοτη ελευθερία του. Το ανθρώπινο πρόσωπο δεν μπορεί να απογυμνωθεί από την αξιοπρέπεια και τα χαρακτηριστικά του».
Τέλος στο ανακοινωθέν της Ιεράς Συνόδου της 17-11-2010 μεταξύ άλλων τονίζονται τα εξής: «Η Κάρτα του Πολίτη δεν πρέπει να περιέχει κατ’ ουδένα τρόπο εμφανή ή αφανή τον αριθμό 666» και «επίσης κατ’ ουδένα τρόπο πρέπει με αυτή να παραβιάζονται οι προσωπικές ελευθερίες».
Το συνεχές επιχείρημα πολλών ότι η διοικούσα Εκκλησία πρέπει να πάρει θέση, να μιλήσει, να αντιδράσει, είναι εν μέρει ανεκτό. Διότι ήδη με τις προαναφερθείσες εγκυκλίους και τα δελτία τύπου η Δ.Ι.Σ. με σοβαρό τρόπο έχει τοποθετηθεί για τις ηλεκτρονικές ταυτότητες. Θα πρέπει όμως και εμείς να καταλάβουμε ότι η Δ.Ι.Σ. δεν διακατέχεται από αυθορμητισμούς κοσμικού ή κομματικού τύπου. Ακόμα και για την αγιοκατάταξη εγνωσμένης αγιότητος πατέρων δεν σπεύδει ενθουσιωδώς να αποφασίσει, αλλά αναμένει πρωτίστως την επίνοια της Θείας Χάριτος, την φωνή του πληρώματος της Ορθοδόξου Εκκλησίας και τελικά τη σφραγίδα των Συνοδικών αποφάσεων.
Παρατηρούμε ότι στα ανακοινωθέντα της Δ.Ι.Σ. του 1993, 1997, 1998, και 2010 υπάρχει η ίδια νοοτροπία, οι ίδιες βασικές τοποθετήσεις, η ίδια νηφαλιότητα, καθόλου εναγώνιο ύφος και έκφραση. Ακριβώς ο ίδιος τύπος εγγράφου δεν είναι και της Ρωσικής Ορθοδόξου Εκκλησίας; Η αυτή άκτιστη Χάρις του Αγίου Πνεύματος φωτίζει, κινεί και κατευθύνει τους αγίους Πατέρες από τους πρώτους χριστιανικούς χρόνους μέχρι σήμερα.
11. Οποιαδήποτε άλλη διαμαρτυρία και αντίδραση ασφαλώς και έχει νόημα, γιατί ίσως απομακρύνει την εκβιαστική και σατανική επιβολή της μεγαλύτερης σκλαβιάς που θα πλακώσει τον πλανήτη μας σύμφωνα με το θεόπνευστο βιβλίο της Αποκαλύψεως του Ιωάννου. Κάποιος θεοφώτιστος σύγχρονος πατέρας λέγει: Ας κάνουμε εμείς τον αγώνα μας για να βοηθήσει και ο Θεός. Θέλει ο Κύριος να συνεργασθούμε μαζί Του για την απομάκρυνση του κακού. Ο Ίδιος συστήνει στην Κυριακή προσευχή «αλλά ρύσαι ημάς από του πονηρού…» αφού προηγουμένως κάνουμε όσα μέχρι την παραπάνω ρήση μας ζητάει. Προϋπόθεση όλων των ορατών κοσμικού τύπου αντιδράσεων για μας τους ορθοδόξους χριστιανούς είναι η έμπονη προσευχή που βγαίνει από το τίμιο σώμα του Χριστού, από την Εκκλησία Του, από τα αγιαζόμενα και διαρκώς μετανοούντα μέλη της. Ακακία, εν Χριστώ απάθεια και κατανυκτικές προσευχές μπορούν σύμφωνα με την αγία εμπειρία του π. Πορφυρίου να μεταφέρουν κύμα και πνεύμα αγάπης, μετανοίας και εκπληκτικών αλλαγών στην πολιτική σκηνή του τόπου μας, αφού και οι πολιτικοί αποτελούν οστούν εκ των οστών μας και σάρκα εκ της σαρκός μας. Μυστικώς μεταφέρεται ο πόνος μας, η κατά Θεόν λύπη μας, η ευσπλαχνία μας, η χριστιανική αγάπη προς τους ιθύνοντες και πολλά θαύματα μπορούν να συμβούν, μαζί με την αναγνώριση των ατομικών μας επί μέρους ευθυνών.
Μετέχοντες στην πορεία που διοργανώνεται από τον π. Νεκτάριο Μουλατσιώτη μπορούμε δυνατά και αποφασιστικά συνθήματα και μηνύματα να στέλνονται προς την εξουσία, αρκεί να είναι και ψυχικά και λεκτικά απαλλαγμένα μίσους, οργής, λεκτικών απαξιώσεων ή απρεπών χειρονομιών.
12. Πάνδημη μετάνοια θα μπορούσε να αλλάξει όλες τις απειλές των κυβερνητών μας και των δημοσιογράφων τους που προβλέπουν χειρότερες μέρες, χειρότερο χειμώνα και τα παρόμοια. Δεν προβλέπουν. Μεθοδεύουν χειρότερες εξελίξεις: Σπάσιμο νεύρων και αντοχών, αλληλοσπαραγμό ή αυτοκτονίες, πείνα, κρύο, εξώσεις, απαλλοτριώσεις, εκμαυλισμό και υποταγή στο νεοταξικό αντίχριστο οδοστρωτήρα. Πάνδημη μετάνοια μπορεί να μετατρέψει τις προβλέψεις, δηλαδή τις μεθοδεύσεις, όπως έγινε με τη Νινευή και τον Ιωνά. Ο προφήτης Ιωνάς ζει οριακές στιγμές μέσα στην κοιλία του κήτους. Από στιγμή σε στιγμή λόγω της ελλείψεως αέρα, οξυγόνου αισθάνεται αποπνικτικά, αισθάνεται να φεύγει η ψυχή του. Τρεις μέρες κινδυνεύει. Θαυματουργικώς το κήτος τον εξεμεί και σώζεται. Τρέχει στους Νινευίτες παρά τις αρχικές αναστολές του, μεταφέρει την εντολή του Θεού. Έτι τρεις ημέρες και Νινευή καταστραφήσεται. Η προσωπική μετάνοια του προφήτου Ιωνά και η πάνδημη των Νινευιτών ανατρέπουν τις αποφάσεις του Θεού. Η φιλανθρωπία Του ενωμένη με την ασήμαντη, αλλά αποφασιστική ανθρώπινη βούληση φέρνουν άμεσο αποτέλεσμα.
Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί,
Μια ημέρα πριν από το σεισμό και το τσουνάμι στη Φουκοσίμα ο πρόεδρος της Ιαπωνίας είχε δηλώσει ότι τα ηλεκτρονικά τους συστήματα ήταν τόσο τέλεια, ώστε κατά τη γνώμη του δεν χρειάζονταν τη βοήθεια του Θεού. Την επόμενη ημέρα η ύβρις παραδειγματικά αναιρέθηκε. Τα αποτελέσματα υπήρξαν καταστρεπτικά όχι μόνο για τον άφρονα πρόεδρο, αλλά και για τους μάλλον ομόφρονες υπηκόους του.
Μακάρι στην πατρίδα μας, την Ορθόδοξη Ελλάδα, να μην επιτρέψει ο εν Τριάδι Ύψιστος Θεός μας να υποστούμε παρόμοια πανωλεθρία. Μακάρι οι ειλικρινείς προσευχές των Σεβασμιωτάτων Αρχιερέων μας, των ευλαβών ιερομονάχων και πρεσβυτέρων, των ταπεινών μοναχών και μοναζουσών και του πληρώματος του Ορθοδόξου λαού μας να αναδείξουν το μαρτυρικό εν Χριστώ φρόνημα και τον ηρωισμό των Ελλήνων προγόνων μας. Έτσι θα επιβεβαιωθεί και η θεόπνευστη πρόβλεψη του αγίου του αιώνα μας, του αγίου Νεκταρίου, που έγραψε ότι ο ελληνικός Λαός είναι προορισμένος από τον Ύψιστο να είναι οφθαλμός και διδάσκαλος της οικουμένης.
Θα γίνουμε αυτό που προβλέπει ο Άγιος Νεκτάριος αν εντατικοποιήσουμε τον εν Χριστώ πνευματικό αγώνα μας. Όπλα έχουμε πανίσχυρα: το κατοστάρι κομποσχοίνι σε καθημερινό εωθινό κανόνα τα άγια μυστηρια, τη θεόπνευστη λατρεία μας, την έμπρακτη και εγκάρδια φιλανθρωπία που θα μας αποκαλύπτει την πολυποθούμενη φιλοθεΐα.
Με τέτοιο θεανθρώπινο αγώνα μπορεί να έχει καταλυτική δύναμη πάνω μας ατομικά και πανελλήνια η κυβέρνηση, η ισχύς της, το κράτος και η αντίχριστη δικτατορία;