Ο κ. Γιώργος Αποστολάκης, Επίτιμος Αντιπροέδρος Αρείου Πάγου και βουλευτής Επικρατείας της ΝΙΚΗΣ, στην μεγάλη εκδήλωση της ΝΙΚΗΣ στο Βελλίδειο (21/9/2023).
Θέμα της ομιλίας οι νέες ταυτότητες και ο μοναδικός αριθμός του πολίτη
Δεν ετοίμασα κάποια πολιτική ομιλία σήμερα, ούτε καν τεχνική ή νομική.
Θα σας κάνω μια προσωπική εξομολόγηση για τη σχέση μου με το κίνημα της ταυτότητας που κρατάει από το 1988, την πορεία του μέχρι σήμερα και την προοπτική του.
Ήμασταν μια ομάδα με τον πνευματικό μας στα Μετέωρα που παρακολουθήσαμε το θέμα αυτό από τον πρώτο νόμο που ξεκίνησε.
Από το νόμο 1589-86 είναι ο νόμος με βάση του οποίου βγαίνουν οι σημερινές σκοίες, με βάση αυτών εκτελούνται οι σημερινές ταυτότητες.
Αντιληφθήκαμε ότι δεν πρόκειται για μια απλή ταυτότητα από τον Άγιο Παΐσιο.
Αυτός μας ξύπνησε.
Και μας ξύπνησε γιατί αυτός ο νόμος προέβλεπε, καταλάβουμε ότι είναι ένα παγκόσμιο σχέδιο για μια ηλεκτρονική ταυτότητα.
Το παγκόσμιο σχέδιο ήταν ότι κάθε πολίτης στον κόσμο πρέπει να πάρει μια ηλεκτρονική ταυτότητα.
Αυτό ήταν πρωτόγονη με το γραμματοκώδικα δεν υπήρχαν ακόμα τα τσί.
Κάθε πολίτης λοιπόν στον κόσμο πάρει μια ταυτότητα με έναν αριθμό.
Και αυτό το σχέδιο θα εκτηρισσόταν στην πορεία με πολλές άλλες βαθμίδες.
Αυτό το κατάλαβε πολύ πριν από εμάς ο Άγιος Παΐσιος και με αφορμή αυτών των νόμων και των νεάν 13, το ΕΚΑΜ, τον ενιαίο κωδικό αριθμό μητρώου που είχε τότε, έγραψε το κείμενο το οποίο μας άφησε σήμερα.
Αυτό μας ξύπνιζε και εμάς, δραστηριοποιηθήκαμε, οργανωθήκαμε και Τι κατάλαβα από αυτήν την πορεία μας και τον αγώνα μας μέχρι τώρα.
Αν δει κανείς το ζήτημα των ηλεκτρονικών ταυτότητων όπως ξεκίνησε και όπως έφτασε σήμερα και όπως εκδηλήσει σε όλο τον κόσμο, αν το δει μεμονωμένα και ανεξάρτητα, δεν θα καταλάβει τίποτα.
Θα το περάσει σαν αυτό που είπε ο κύριος Μητσοτάκης, ότι είναι ένα διοικητικό θέμα, είναι μια χρηστική διοικητική πράξη για να εξυπηρετούμε αυτή καλύτερα.
Δεν είναι όμως έτσι.
Πρέπει να δει κανείς την ταυτότητα μέ και των όπλων που χρησιμοποιεί.
Και θα μου πείτε, είστε κατά της παγκοσμιοποίησης.
Κοιτάξτε, ο χρόνος μου είναι 10 λεπτά επειδή ξεχνιέμαι και δεν έχω ομιλία γραμμένη αλλά σημειώσεις μόνο.
Όταν ξεπεράσω, σταματήστε εμείς σας, παρακαλώ.
Λοιπόν, αν καταλάβει κανείς ότι είναι μέσα στο σχέδιο της παγκοσμιοποίησης θα καταλάβει ότι εξυπηρετεί αυτό το σχέδιο.
Εμείς οι Χριστιανοί δεν είμαστε κατά της παγκοσμιοποίησης αλλά θέλουμε παγκοσμιοποίηση με με τα δόγματα του Ευαγγελίου.
Η παγκοσμιοποίηση που βιώνουμε σήμερα στην Αξαρσίδης είναι παγκοσμιοποίηση υπό τα μυστικιστικά και σκοτεινά δόγματα της νέας εποχής.
Είναι άλλο πράγμα.
Άλλον Χριστό εντος εισαγωγικών ετοιμάζει αυτή η παγκοσμιοποίηση.
Όχι τον Χριστό του Ευαγγελίου μας.
Έτσι λοιπόν βλέπουμε στην Ελλάδα μας το 1986, επι κουτσογιωργα, στα ξεκάρφωτα, χωρίς να ξέρει κανείς τίποτα τι εστί ηλεκτρο να εκδοθεί στο μέλλον μια ταυτότητα με ένα τέτοιο τύπο περίπου.
Αυτή είναι η εξοδότηση που έβγαλαν τη ΣΚΙΑ το 2018 και 2023 και έχουμε αυτή ακριβώς την ταυτότητα που θα πάρουμε.
Με εκείνη την εξοδότηση.
Παρά τα αυτά όμως μπαίνει στη ζωή πια νέα τεχνολογία, το τσιπ.
Φεύγει ο γραμματοσκώδικας, είναι άχρηστος, ξεπερασμένο.
Και αρχινάμε πλέον η ταυτότητα με το τσιπ να γίνεται Μέσω ταυτοποίησης και άσκησης δικαιωμάτων, που σας είπε ο κ.
Σιωτακάκος.
Φτάνουμε στον γιώργο Παπανδρέου τώρα.
Στον γιώργο Παπανδρέου, το 2010.
Ξεκάθαρα εδώ στην έκθεση της Θεσσαλονίκης του είχε πει, θα σας κάνω μια ταυτότητα που θα έχει όλα τα δικαιώματά σας μέσα.
Το θυμάστε; Θα είναι το πορτοφόλι σας, θα είναι η σύνταξή σας, θα είναι η ψήφο σας.
Μέσα από την ταυτότητα ηλεκτρονική το έρθω με το τσιπ.
Ξεσηκωθεί κάποια νέα αντίδ Όχι.
Το Άγιον Όρος τα ίδια.
Νέα Αναδίπλωση Πολιτείας το παίρνει πίσω.
ΣΥΡΙΖΑ 2013.
Στο συνέδριό του ο Τσίπρας.
Το είπε, θα σας φέρω ηλεκτρονική ταυτότητα με κάρτα πολίτη.
Προγραμματικά.
Γίνεται κυβέρνηση στη ΣΥΡΙΖΑ 2015.
Εκδηλώνει ρήτα, αν μπορείς να λαμβάνεις, την πρόθεσή του να κάνει ηλεκτρονική ταυτότητα.
Ποιος νου συντονίζει τόσο καιρό, αναρωτιόμαστε όλους αυτούς.
Από τον Κουτσόγερ και τον Μητσοτάκη, το αφαιρέσω στον κύριο, για λόγους της ισότητας, σήμερα να ενεργούν και όχι μόνο αυτό, συντονισμένα σε όλο τον κόσμο.
Ένας παγκόσμιος νους τα συντονίζει όλα αυτά.
Και φτάνουμε λοιπόν, η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, το 2018, βγάζει την κοινή υπουργική απόφαση, αυτή που έχουμε σήμερα σε εκτέλεση, όπου λέει, θα πάρετε ΤΣΙΠ, ταυτότητα με ΤΣΙΠ, με ένα μοναδικό αριθμό, που θα είναι κάρτα ταυτοποίησης και κάρτα δικαιωμάτων Όταν έρθουν αυτά όλα μαζί, θα περάσετε μετά σε άλλα πράγματα.
Στο χάραμα και σε άλλα πράγματα.
Μη την πάρετε! Σταματήστε! Αυτό το έφερε ο ΣΥΡΙΖΑ το 2018.
Αντιδρούμε πάλι και κάνουμε αίτηση ακύρωσης, όχι εκκλησία.
Η εκκλησία αρχίζει να αραιώνει τώρα πια.
Άγιον Όρος θα μιλάει μεσοβέζικα.
Άρχισαν τα κονδύλια από εδώ και από εκεί, πήγε η προσέξη στο Άγιον Όρος κτλ.
Κάνουν 10-15 πιστοί, και κάποια σύγκλησεις ή οργανώσεις κάνουν έντισια κυριακή συμβουλή επικρατείας.
Χάνουμε πάρα πολλά εκεί.
Βγαίνει η απόφαση που λένε, και έχουμε δυστυχώς δεδικασμένο ότι οι ηλεκτρονικές ταυτότητες αυτές δεν θίγουν τη θρησκευτική μας πίστη, δεν τη θρησκευτική μας ελευθερία, ούτε τα δικαιώματά μας τα συνταγματικά, ούτε τα προσωπικά μας δεδομένα.
Αυτά έχουμε χάσει.
Έχουν απορριφθεί.
Είμαστε δεσμευμένοι.
Αλλά κερδίσαμε κάτι.
Πολύ χρόνο τρώμε ακό Πετύχαμε να βγάλουμε έξω, εκμεταλλευόμενοι κάποια νομικά κενά που βρήκαμε, να βγάλουμε έξω από τις ταυτότητες την κάρτα πολίτη, να μην είναι μέσω ταυτοποίησης μόνο, γιατί δεν είχαν νομοθετική αξιοδότηση.
Ακυρώνεται εν μέρη εκείνη η υπουργική απόφαση.
Ακυρώνεται και ο διαγωνισμός που έγινε.
Και ξεκινούν νέοι διαγωνισμοί που λόγω εσωτερικών προστριβών των εταιριών ακυρωνόταν και καθιστοποιούσε ο χρόνος συνεχώς. Και που φτάσαμε, έρχεται η κυβέρνηση Μητσοτάκη, το 2023 τον Φεβρουάριο, την τροποποιεί.
Προσθέτει τα βιομετρικά δεδομένα μέσα για την κάρτα πολίτικη.
Προσέξτε, έχουμε βιομετρικά δεδομένα στην ταυτότητά μας.
Είναι πολύ σημαντικό.
Δεν έχουμε αξιολογήσει αυτό πάρα πολύ.
Μιλάμε για το τσιμ, τις διασυνδέσεις, το φακελωμα και όλα τα άλλα.
Θα έχει δυο βιομετρικά δεδομένα μέσα.
Φωτογραφική, βιομετρική απεικόνιση του προσώπου μας Ευτυχώς δεν έχει και την ίριδα.
Νομίζω ότι είναι σημαντικότερο ακόμα και από το ΣΥΠ τα βιομετρικά δεδομένα μας.
Αν μπει η φωτογραφία μου, κυρία Χιωτακάκου, πού είσαι, αν μπει η φωτογραφία μου ψηφιακά, περαστεί σε όλες τις βάσεις δεδομένων, όταν θα γίνουμε και εμείς κάπως σαν την Κίνα και έχουμε παντού αναγνώστες που μας βλέπουν, θα είμαι εντοπίσιμος και παρακολουθήσιμος παντού.
Και αν μου κλέψουν την ταυτότητα και τα ψηφιακά μου δεδομένα, και πάρει το πρόσωπό μου με άλλα στοιχεία και όνομα.
Το απέδειξε ότι χακάρονται.
Θα κυκλοφορεί με ένα άλλο όνομα και με το δικό μου πρόσωπο παντού.
Είναι πολύ σημαντικό.
Πολύ περισσότερο πάνω από την ίδια.
Η καταγραφή των βιομετρικών δεδομένων είναι σημαντικότερη ακόμα και από το ΤΣΥΠ και από τα στοιχεία.
Έτσι, θέλω να το ρίξω εδώ.
Η χάραξη των βιομετρικών δεδομένων ίσως είναι μεγαλύτερος κίνδυνος και από το ΤΣΙΠ.
Τι κάνει τώρα η Έχουμε εγκυρώσει να είναι κάρτα πολίτη μέσα και να μην έχει δύο τσιπ, ένα για την ταυτοποίηση και ένα για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση.
Βάζει μια διάταξη πολιτή και λέει, όταν θα το αποφασίσουμε να συνδεθούν αυτά και με την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, θα το πράξουμε τότε.
Δηλαδή, δεν μπορεί να το κάνει γιατί δεν έχει νομοθετική εξουσιοδότηση ακόμα, αλλά προδηλώνει όμως την πρόθεσή της.
Ξέρουμε σε νομοθετικό κύμα την πρόθεσή της ότι σε λίγο, και μια αναβάθμιση που θα γίνει πολύ γρήγορα.
Θα σας το πω γιατί.
Θα βάλουν μέσα και την ηλεκτρονική διακυβέρνηση.
Θα γίνει κάρτα πολίτη.
Και γιατί σας το λέω ότι θα γίνει πολύ γρήγορα.
Από δύο στοιχεία.
Ένα είναι γιατί ο υπουργός ψηφιακής διακυβέρνησης, ο προηγούμενος δήμαρχός μας στα Τρίκαλα, ο κύριος Παπαστεργίου, έκανε δήλωση καθαρά ότι ετοιμάζει με προδοτικό διάδεμα τον ενιαίο μοναδικό αριθμό πολίτη.
Αυτόν που θα μας έδινε το 1986 το ΡεΚΑ και αυτόν τον αριθμό, με αυτόν θα πιστοποιούμαστε μέσα στο σύστημα του διαδικτύου στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση όπου θα μπουν όλες οι εφαρμογές.
Οι εφαρμογές είναι δικαιώματα.
Όλα τα δικαιώματα μπαίνουν στο διαδίκτυο.
Μέσα στο δρόμο του διαδικτύου είναι όλη η ζωή μας.
Θα μπαίνουμε με έναν αριθμό και με το τσιπάκι της ταυτότητας.
Αυτός ο αριθμός δεν μπορεί να παραλειτουργήσει μέσα από την κάρτα αυτή.
Ακόμα πως δεν το έχει, άρα θα πρέπει να γίνει ένας άλλος διαγωνισμός μεγαλύτερος που να έχει και αυτό μέσα.
Ξεκινάνε τώρα βιαστικά και δίνουν αυτές τις προχειροκάρτες.
Δεν είναι προχειροκάρτες, είναι πρόχειρες γιατί έχουν μόνο ένα τσιπάκι και εξυπηρετούν για ταυτοποίηση.
Προχθές ήρθε στη Βουλή, μας έλυσε την απορία ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, ο κύριος Οικονόμου.
Είπε διάφορα πράγματα σε ερώτηση των Σπαρτιατών.
Και λέει του εξής.
Τι φωνάζετε, φωνάζει συνέχεια, αν είναι προέκταση της εκκίνησης ή κάτι άλλο.
Θα Δηλαδή ομολόγησε ότι ετοιμάζουν άλλον διαγωνισμό, αυτόν τον 500 εκατομμυριων έως το 800, το μεγάλο Φαγκοποτική θα είναι, όπου θα συμμετάσχουν πολλές εταιρείες.
Και τι θα βγάλει αυτός ο μεγάλος διαγνωμός; Μια άλλη ταυτότητα, μια αναβαθμισμένη.
Όσοι τα έχουν πάρει μέχρι τότε, εκείνη κάποια στιγμή θα την αναβαθμίσουν.
Και οι άλλοι που θα βγάζουν στο μέλλον, θα πάρουν με την ηλεκτρονική δικαιωμένη μαζί.
Μην ξεγελιέστε.
Αυτή η ταυτότητα, κι αν δεν είναι τώρα κάρτα και πορτοφόλι.
Θα είναι όλα σε ένα.
Αυτά για τα οποία μας έχουν σε τον κόνδυλο να κινδύνουν ο Άγιος Παΐσιος.
Και τώρα είμαστε στη φάση, φτάνουμε στο τέλος, όπου βγάζει την διαπιστωτική πράξη ο Υπουργός, έλεγε ο νόμος ότι όταν θα είναι σε μια ωριμότητα, η κρατική μηχανή θα έχει ένα ικανό αριθμό εργολάβος παραδόσης ταυτοτήτων, θα βγει ο Υπουργός, θα κάνει μια διαπίστωση, μια διαπιστωτική πράξη και θα βάλει την έναρξη διανομής των ταυτοτήτων.
Αυτή Αυτό είναι το ελληνικό πλάνο.
Να δούμε τι γίνεται και στην Ευρώπη και στον κόσμο.
Παράλληλα, η Ευρώπη ετοιμάζει όλο αυτό το δική μας ταυτότητα να την υποδεχτεί Έτσι, ομογενοποίηση σε μια ευρωπαϊκή ψηφιακή ταυτότητα ταυτοποίησης και δικαιωμάτων.
Και έχει βάλει ένα κανονισμό το 2019, τον 1157, που τον λέει για την ενίσχυση της ασφάλειας των δελτίων ταυτότητας των πολιτών της Ένωσης.
Ασφαλή ταυτοποίηση μας λέει.
Εσείς να το δείτε αλλιώς, να το διαβάσετε αλλιώς.
Ένας άνθρωπος, ένας αριθμός, ένας φάκελος.
Εκεί, αν διαβάσετε αυτόν τον κανονισμό, θα καταλάβετε πολλά που είναι αυτά τα αναπάντητα Αλλά απαντάει ο Κανονισμός, αυτό που δεν απαντάει ο κ.
Μεσοτάγης και έθεσε ο κ.
Σιωτακάκος εδώ.
Τι λέει.
Ότι θα έχει μέσω αποθήκευσης υψηλής ασφάλειας που θα έχει βιομετρικά δεδομένα .
Τα έχει.
Ας τα κρύβει, το λέει ο Δυσκανονισμός.
Επίσης, μπορούν τα κράτη, αν θέλουν, λέει, να κάνουν ταυτότητες με διπλή διέπαφη ή ξεχωριστό μέσο αποθήκευσης για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση. Το λέει, λοιπόν, ότι εκεί είναι το σχέδιο.
Εκεί πηγαίνουμε για ΔΠΔ.
Σε αυτό το σημείο θέλω να σας πω κάτι.
Έχω χρόνο…
Δεν ξέρω.
Ναι.
Λοιπόν…
Λέμε ότι εμείς εδώ, η νίκη πρωτοπόρα, μας λένε συμμοσιολόγους, ψεκασμένους, ότι είμαστε ευλαμμένοι, θεατροποθέμοντες της ταυτότητας, μας πάρουν θρησκευτικούς.
Θα σας πω κάτι, τι προβληματισμός υπάρχει στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Μόλις βγήκε αυτή η οδηγία, 39 σημαντική φορά δημοκρατίας και δικαιωμάτων που δραστηριοποιούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση υπάρχει το υλικό να το θέλετε στέλνουν το Φεβρουάριο το 2023 τώρα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο επιστολή στην οποία αναφέρουν τα συστήματα ψηφιακής ταυτοποίησης που ετοιμάζεται εγείρουν σοβαρές ανησυχίες για τα θεμελιώδη δικαιώματα σε όλο τον κόσμο καθώς πρόκειται για ένα σύστημα που μπορεί να χρησιμεύσει ως η κεντρική ευρέως δεδομένη πλατφόρμα από την οποία μπορεί σ Αναφέρον, επίσης, ότι θα πρέπει να εξασφαλίζεται η ιδιωτικότητα.
Άρα, δεν εξασφαλίζεται η ιδιωτικότητα, δηλαδή να αποκλειστεί η δημιουργία ενός μοναδικού και συνεχούς αναγνωριστικού, το οποίο θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ώστε να εντοπίζεται στην περιφορά του χρήστη, κατά την αλληλεπίδρασή του με μονωμένες επιχειρήματα. κρατικές επιχειρήσεις, υπηρεσίες.
Δεν ήταν μόνο ο Κάμερον, δεν ήταν μόνο ο Φάρατζ και άλλοι στην Αγγλία που είχαν προβληματισμούς.
Και στην Αμερική υπάρχουν τέτοιες κοινότητες και ομάδες που αγωνίζουν κατά των ταυτοτήτων.
Επίσης, γρήγορα, μια άλλη πρόβληση του κανονισμού.
Είπαμε ότι επιτρέπει να έχουμε βιομετρικά δεδομένα.
Κάτι άλλο για τα φύλλα.
Να δείτε τι πονηρή είναι η κυβέρνηση Μητσοτάκη.
Λέει ο κανονισμός. Θα πρέπει να γράφουν και τα φύλλα.
Ποια είναι τα φύλα; Άνδρας, γυναίκα.
Όχι, λέει ο Κανονισμός, θα έχετε τρία φύλλα.
Άνδρας, γυναίκα και Χ.
Το τρίτο φύλλο θα θέλουν να δηλώσουν άφυλλοι ή ένα άλλο φύλλο.
Αλλά όμως είπε ότι αν τα κράτη θέλουν διαφορετικά μπορούν να αποφασίζουν αν θα βάλουν το φύλλο ενός προσώπου σε έγγραφο.
Οι Έλληνες, η ελληνική κυβέρνηση στο Σβουράριο Προτίμησε το στοθηκαμελισμό, όπου θα ήθελε πάρα πολύ να βάλει τα τρία φύλα, άνδρας, γυναίκα και χή, παρατάθα, απάλυψε τελείως τη δυνατότητα και έτσι η ταυτότητά μας δεν γράφει καθόλου φύλλο, ούτε άνδρας, ούτε γυναίκα.
Για να ξεφύγει και αυτό το κράξιμο που θα είχε, δεν έβαλε καθόλου αυτό το ζήτημα.
Στην αρχική κία που είχε βγάλει ο Τσίπρας, έγραφε μόνο το άνδρας και γυναίκα.
Αυτού το απάλυψαν τελείως, για να μην Επίσης, ο κανονισμός μας λέει ότι με την ταυτότητα αυτή θα διασφαλίζεται διαλειτουργικότητα σε παγκόσμιο επίπεδο.
Τι σας είπε νωρίτερο ο κ.
Σιωτακάκος, θα έχουμε μια βάση δεδομένων στην αστυνομία εδώ, που θα τη διαχειρίζεται φυσικά κάποια αστυνομική, αλλά περισσότερο η εταιρεία που θα αναλάβει.
Τρίτη.
Ο πάροχος δηλαδή.
Αλλά θα έχει διαλειτουργικότητα σε παγκόσμιο επίπεδο. Έφτιαξε μια δεύτερη μετάβαση στην Ευρωπαϊκή Ένωση και μια τρίτη μετά μετάβαση κάπου αλλού που δεν ξέρουμε πού θα είναι.
Διαλειτουργικότητα σε παγκόσμιο επίπεδο.
Οι πληροφορίες που θα μαζεύει θα μένουν εδώ.
Ούτε στο αστυνοϊκοτήμα σας, ούτε στο αρχηγείο στην Αθήνα.
Οι φωτογραφίες σας, τα προσωπικά σας εντωμένα, οι κινήσεις μας, όλες, τα δικαιώματά μας που θα ασκούμε θα πηγαίνουν κάπου σε όλο τον κόσμο.
Ποιος θα αξιοποιήσει, δεν ξέρω, θα το πούμε παρακά Επίσης επιτρέπει ο κανονισμός όλοι αυτοί τα στοιχεία, τα δεδομένα και με τα δεδομένα που θα συγκεντρωθούν μπορεί να τα διαχειρίζεται όχι μόνο κρατικός φορέας αλλά και εξωτερικός πάροχος.
Μπορεί να ανατεθεί, λέει ρητά, η διαχείριση σε εξωτερικό πάροχο, όχι κρατικό.
Ποιος μπορεί αυτός ο εξωτερικός πάροχος.
Και θέλει να πει ότι αν από τον εξωτερικό πάροχο συμβεί μια ζημιά, ο Χάκερ που είναι ο ίδιος και μου πάρουν τα λεφτά εμένα, δεν θα είναι υπεύθυνος Άρα διαλειτουργικότητα παγκόσμια και εξωτερικός πάροχος που βτα διαχειρίζεται.
Ποιος είναι αυτός, ποιος μπορεί να είναι.
Τελευταίες εξελίξεις τώρα.
Προχτές στο Νέο Δελχί, στη Σύνοδο G20, έρχεται και το λέει η Βόντερ Λάιν.
Καθαρά και ξεκάθαρα ζήτησε από το G20 να γίνει παγκόσμια ταυτότητα δικαιωμάτων, ταυτοποίηση δικαιωμάτων και ψηφιακό πορτοφόλι Το θίλε και η εμπειρία μας από τα εμβόλια, την κάρτα υγείας που είχαμε, όλα μαζί σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το προχωράντο ΠΑΜΑ σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ρητά το είπε η von der Leyen.
Σε αυτό το σημείο, θέλω να σας ενημερώσω, ποια είναι η στάση των κομμάτων πάνω σε αυτά.
Να ξέρετε, ο πολιτικός κόσμος τι λέει.
Τη συνήθιση, τη θέση, την ξέρετε, ξεκάθαρη.
Ο πρόεδρος μας, όταν ο κ.
Μεταράκης ανακοίνωσε στην Βουλή, την πρόθεσή του να φέρει τις ταυτότητες με αντανακλαστικά υγειάστατα, αμέσως, σε μία ώρα μέσα.
Γράφτηκε ο λόγος και είπε, αρνούμαστε, είμαστε κάθετοι.
Εναντιωνόμαστε, είπαμε, πρόεδρε, νομίζω.
Εναντιωνόμαστε τις ταυτότητες αυτές.
Ξεκάθαρη η θέση μας.
Ανάλογοι, αρκετά καθαροί θέσεις έχουν και οι Σπαρτιάτες, δεν μπορώ να το πω.
Η πλεύση δεν έχει εκφραστεί.
Η Νέα Δημοκρατία, ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ, δεν το συζ ένα διοικητικό μέτρο για την κοινωνία, κάτι καλό.
Μένει το ΚΚΕ.
Με απασχόλησε, γιατί χρόνια το ΚΚΕ υπάρχουν στο ριζοσπάστη δηλώσεις, βουλευτών, στις τηλεοράσεις, που ήταν από το δέκα και μετά, από το δύο χιλιάδες τα χρόνια που λύσει ο μακαριστός ο Χριστόδουλος, ήταν και αυτοί, για δικούς τους λόγους, σε επίπεδο δικαιωμάτων, δεν μείναν στα θρησκευτικά επίπεδο, ήταν κάθετα αντίθετοι.
Και φώναζαν πολύ για τα δημοκρατικά δικαιώματα, φώνα Οι ελευθερίες μας.
Τώρα, όμως, κρατάνε μια στάση σιωπής.
Παρά ταυτόμασα, αλίευσα παραπροχθές, δημοσιευμένος στο Ριζοσπάστη της προηγούμενης Κυριακής, ένα άρθρο ειδικής συνεργάτιδος, που είναι, ας πούμε, όπως έχουμε εμείς τις αιματικές ομάδες συνέχει, η οποία πήρε θέση, αφού βέβαια είπε για εμάς ότι είμαστε για λόγους της θρηκοποίησης, τα λέμε θρησκευτικά, μας περιέβαλε λιγάκι, Αχινάκη λέει τις θέσεις ότι είναι αντίθετης στις αυθότητες το ΚΚΕ για λόγους δημοκρατικής συνείδησης και σχεδόν αντέγραψε τις θέσεις αυτές που χρόνια λέμε εμείς για την κάρτα πολίτη, αυτά που σας έλεγα νωρίτερα για τον κανονισμό σχεδόν αντιγράφει τις θέσεις μας.
Όμως μου κάνει εντύπωση που δεν βγαίνει φανερά το ΚΚΕ να το υποστηρίξει στη Βουλή.
Ίσως πρέπει κάποια προσέγγιση να κάνουμε κάπως να το συγκλίσουμε το ζήτημα.
Πάντως αυτή είναι η θέση.
Τώρα για την νίκη. Η νίκη, όπως ξέρετε, είναι πολιτικό κόμμα.
Δεν είναι.
Παρακαλώ.
Α, τι να πω για τον Βελόπουλο.
Δεν χρειάζεται να σας πω.
Είναι μια απάτη.
Όλο το κόμμα είναι μια απάτη.
Είναι και η θέση του μια απάτη εκεί.
Βγαίνουν και φωνάζουν κατά των ταυτοτήτων, οι ψηφοθηρικούς λόγους, βγαίνουν και φωνάζουν μόνο στο επίπεδο να μάθουν ποιος πήρε το διαγωνισμό, με ποια άλλη θα το πήρε, Αυτό τους νοιάζει.
Για τις ταυτότητες, για την ελευθερία, για τη θρησκευτική βάση και όλα τα υπόλοιπα δεν κάνω τίποτα.
Ούτε τολμάνε να πουν ευθέως τι θα τις κάνατε, να δώσουν μια λύση στον κόσμο.
Εμείς όμως, οι Νίκοι, δώσαμε μια πρώτη λύση.
Μια πρώτη λύση ανακούφισης.
Και γι’ αυτό είναι η εξομολόγησή μου εδώ σε αυτό το σημείο.
Η Νίκη είπε να εναντιωνόμαστε, που σημαίνει είμαστε κάθετοι σε αυτό.
Αλλά έδωσε και μια προσωρινή λύση.
Να εναντιωνόμαστε. Λοιπόν τι έγινε, έδωσε μια λύση αυτήν ακριβώς που μας είχε δώσει και ο Άγιος Παΐσιος.
Να μην βιαστεί κανείς να την πάρει μέχρι να τελειώσει το διάστημα των 4-5 ετών.
Και θα μου πείτε, θα δώσει.
Ο Άγιος Παΐσιος έδωσε και μια προοπτική γιατί μέχρι τότε λέει μπορεί να έρθει η οργή του Θεού και να σταματήσει.
Εγώ δεν το ξέρω θα γίνει αυτό αλλά είναι μια ανακούφιση να σταματήσει η προσέλευση του κόσμου πάρα πολύ αναπαύονται από αυτό και λένε δεν ξέρω τι είναι Αλλά γιατί να βιαστώ, αφού για να ξέρετε υπάρχει λετίνο με τέτοια διάταξη, στο διάστημα των 4-5 ετών διανομής των ταυτοτήτων, μην ακούτε για τον Αύγουστο του 26, δεν ισχύει αυτό, όσο θα διαρκούν η διανομη των ταυτοτήτων 4-5 χρόνια, λέει η ρητά ο νόμος, ότι θα είναι ισόκυρες οι παλαιές ταυτότητες ή χάρτινες.
Θα μπορούμε να ξεπεριτούμε αυτές.
Λοιπόν, και πολλοί λένε, δεν θα πάρουν το πάρα που μπορεί και μόνο το λόγο, γιατί, ποιος τον δομεί να β Τι κάνουμε μετά; Εδώ, πριν σας πω τι κάνουμε μετά, που είναι ένα πολύ δύσκολο θέμα και είναι ώρα ευθύνης, θέλω να σας πω πόσο απογοητεύτηκα από την ανακοίνωση την τελευταία της Διαρκής Ιεράς Σύνοδος.
Δεν λέω της Εκκλησίας όπως λένε αυτοί, γιατί η Εκκλησία δεν είναι μόνο η Διαρκής Ιεράς Σύνοδος, ούτε καν η Ιεραρχία.
Εκκλησία είμαι και εγώ και εσείς, οι μικροί και οι μεγάλοι, όλοι οι βαπτισμένοι, που είμαστε γραμμένοι στο βιβλίο της Εκκλησίας με τον βάπτισμά μας, είναι οι πνευματικοί μας, είναι οι ιερείς, είναι οι γεροντάδες μας, οι αγιορείτες, όλοι αυτοί είμαστε Εκκλησία.
Άρα λοιπόν δεν μπορούν δεσμευτικά να μας λένε είπε η Εκκλησία αυτό, το είπαν 12 άνθρωποι και απογοητεύτηκα από αυτούς τους 12 ανθρώπους που μας είπαν ότι είναι ένα πράγμα της πολιτείας αυτό, δεν έχει σχέση ούτε με τις ψυχές σας, ούτε με τα δικαιώματά σας και εσείς όσοι μιλάτε για δικαιώματα, Είστε παραθρησκευτικοί.
Και θα τους πω τώρα ποιος είναι ο παραθρησκευτικός.
Αυτή ή ένας που είπε κάτι άλλο το 2000 μιλώντας στο Σύνταγμα σε εκατομμύρια τρόπους.
Αναφέρομαι στην ομιλία τη Μεγαλειώδη του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου του Χριστόδουλου. Ας το διαβάσω.
Τι είχε πει στο κομμάτι. και συνιστούν βάναυση προσβολή απέναντι στα ατομικά δικαιώματα.
Και διερωτώμαι, θα έχει η αρχή του κυρίου Δαφερμργου, ήταν προϊστάμενος της Αρχής Προσωπικών Δεδομένων, την ίδια βυστησία για να προστατεύσει τους Έλληνες.
Εδώ προχθές ακόμα μάθαμε ότι είμαστε φακελωμένοι από ιδιωτικές εταιρείες, οι οποίες πουλάνε τα μυστικά μας στον οποιοδήποτε θελήσει.
Ένα, απλό δεν επιτρέπεται, αυτό δεν λύνει το πρόβλημα.
Το πρόβλημα υπάρχει και αύριο, θα μπουν Ναι, αυτή την φράση, αυτή την πρόταση της ιστορικής μας αλήθειας την προβάλλουμε μπροστά μας και δεν επιτρέπουμε σε κανέναν να την αμφισβητεί εν ονόματι οποιασδήποτε σκοπιμότητας Ελλάδα σημαίνει Ορθοδοξία.
Ποιος είναι τώρα Παραθυρισκευτικός, ποιος είναι σωστός Ιεράρχης, αυτός ή αυτή.
Και όλες οι προηγούμενες, οι 4-5 αποφάσεις των Ιερών Συνδώνων της Ιεραρχίας που λέγαν τα αντίθετα και είχαν την καλή ανησυχία. Ήταν σε σφάλμα εκείνες και είναι τώρα αυτοί.
Λέω ακόμα η ιεραρχία δεν συνήθιζε και παρ’ χθες.
Είναι μόνο η δύση.
Γι’ αυτό περιορίζουμε στη δύση.
Αλλά ήταν άκρως, απογοητευτική.
Ναι, θα δηλώσουμε αντιρρησίες συνείδησης όπως είπε και ο κύριος Σιωτακάκος.
Ναι, έχουμε δικαίωμα να δηλώσουμε αντιρρησίες συνείδησης.
Ότι για λόγους πεπιθήσεως, θρησκευτικούς και πολιτικούς δεν θα τις πάρουμε.
Και ο όρος αντιρρησίες συνείδησης μη σας ξ και καλά έκαναν, δικαίωμα τα σώστησαν και τα πετύχανε.
Θα σας διαβάσω τον όρο αντιληψής της Ρήθης που τον αλίευσα. ως αντιρρησίες συνείδησης.
Ε, πού είναι σήμερα τα Υιον Όρος! Το νερό της Λήθης έχουν πιεί! Κι από εκεί απογοητευμένος είμαι προσωπικά! Θα πω όμως κάτι άλλο, γιατί είμαστε πιστοί, είμαστε και λαός.
Και οι λαοί έχουν αποδείξει πολλές φορές ότι έχουν τη δύναμη να χαλάσουν τα σχέδια των ισχυρών του κόσμου τούτου.
Να επαρεσκηστούν τα δικαιώματα και τις ελευθερίες τους.
Θα σας θυμίσω τι είπε ο Μπέλτορ Μπρεχτ το 1949, λίγο πριν οι Ναζί διά Τις μαύρες νύχτες της Ευρώπης στο γερμανικό εγχειρίδιο πολέμου.
Στρατηγέ είπε, ο άνθρωπος είναι χρήσιμος πολύ.
Ξέρει να πετάει.
Ξέρει και να σκοτώνει.
Μόνο που έχει ένα ελάττωμα.
Ξέρει να σκέφτεται.
Κι εμείς σκεφτόμαστε.
Ιδιαίτερα η Νίκη είναι σκεπτόμενη για τη γεωλογία.
Με σκέψη.
Με αυτά τα πράγματα. Σας είπαμε ως νίκοι, ένα, ότι αδειωνόμαστε.
Εξηγήσαμε με συνέδρια, με νομικές παραμέτρους, πολιτικές παραμέτρους, τεχνικές παραμέτρους.
Το φυλλάδιό μας είναι άρηστο, μπορεί να ενημερωθείτε.
Θα βγάλουν κι άλλο φυλλάδιο με πνευματικές προεκτάσεις οι πατέρες της Εστίας Πατερικών Μελετών.
Εξαιρετικό.
Θα έχουν την Κυριακή στην Αθήνα, στο πολεμείο, όπως είπε η Ωρα, πολύ ωραία ημερίδα που θα υποθέσουν ωραία πράγματα εκεί.
Όσοι θα είστε εναρ Αλλά όμως σας είπαμε ότι όσο διαρκεί να μην βιαστεί κανείς να την πάρει, θα τελειώσει κάποτε ο χρόνος αυτός.
Και σ’ όλους σας φαντάζομαι υπάρχει αυτή η αγωνία.
Όπως τρέχουν και κάποιοι που τα παιδιά τους δεν μπορούν να περιμένουν τα 4-5 χρόνια.
Αύριο μεθάρρων θα γίνουν 15, θα πρέπει να έχουν μια ταυτότητα για να γραφτούν στα φροντιστήρια, στις εξετάσεις, στο σχολείο, στο πανεπιστήμιο και θα μπει το δίλημμα σε κάθε σπίτι.
Τι κάνουμε αν δεν πάρουν την ταυτότητα την ηλεκτρον Είμαι έξω από τις συναλλαγές.
Δεν θα έχω στη τράπεζα τα λεφτά μου.
Δεν μπορώ να γραφτώ.
Δεν μπορώ να ψηφίσω τη σύνταξή μου. να σας οικονομήσουμε και τι θα γίνει η υπόλοιπη ζωή σας.
Πώς θα βρείτε λεφτά, πού θα ζήσετε, σε ποιες άρμες θα κλειστείτε στα χρόνια τα δύσκολα του αποκλεισμού.
Αλλά όμως η Νίκη με τα πρόσωπα θα σας δώσει μια ελπίδα, ένα παράδειγμα, θα σας δώσει παραδείγματα, την ομολογία καθερών μας.
Εγώ θα σας δώσει τη δική μου.
Το έχω πει και σανά και σε άλλα μέσα, θα το πω και τώρα.
Δεν θα την πάρω.
Δεν θα την πάρω ό,τι κι αν συμβεί.
Αλλά αυτό φοράει εμένα.
Εσείς θα αποφασίσετε Θα είναι ώρα ευθύνης για τον καθένα.
Όχι μόνο ως δημοκρατικό πολίτη, ως χριστιανού.
Γιατί να ξέρετε, από την αρχή που καταλάβαμε την πονηρία, για αυτό έκανα την αναδρομή, την πονηρία του αυτού του παγκοσμίου σχεδίου δεν είναι θέμα δικαιωμάτων.
Τα δικαιώματα μας θέλουν να τα πάρουν και να μας μαντρώσουν για να μας ελέγξουν σε ένα παγκόσμιο κράτος με μια παγκόσμια θρησκεία και ένα παγκόσμιο αρχηγό.
Και αυτό κυρίως δεν παίρνω, δεν θέλω αυτόν τον παγκόσμιο αρχη Εγώ θα πω όχι.
Δεν μπορώ να το πω όμως ούτε στην οικογένειά μου, ούτε να τους δεσμεύσω.
Είναι ελεύθερο να κάνουν ό,τι θέλει.
Ο καθένας θα το σκεφτεί με προσευχή, με σύνεση και θα πάρει τις αποφάσεις.
Αλλά θέλω να σας πω κάτι με πολλή ελπίδα.
Με πολλή ελπίδα.
Μέχρι τώρα, όσες φορές αγωνιζόμασταν από το 1988 και μεταπούμε σε αυτό το κίνημα μέσα, κάθε φορά που ως κίνημα και εμείς και άλλοι βγαίναμε μπροστά και φωνάζαμε και κάναμε μια πράξη ομολ Δεν ξέρω, συγκινούνταν ο Θεός, συγκινούνταν ο ουρανός.
Το πήγαινε παραπίσω.
Το πήγαινε παραπίσω και φτάσαμε μέχρι σήμερα.
Και τώρα έχω την ελπίδα, δεν θα τα αφήσει.
Θα μας φτάσει να μας δοκιμάσει μέχρι την λήξη της τετραετίας.
Θα φτάσει να μας δοκιμάσει μέχρι τις πρώτες μέρες της ταυτότητας.
Δεν θα μας αφήσει να μπούμε στον πικρό που θα τη δοκιμάσει.
Θα δώσει τη λύση του.
Αυτά φυσικά είναι δικαίου μου προσωπικές σκέψεις και δεν θέλω κανείς να τις χ Δεν θα σας αφήσουμε κι εμείς και ούτε ο Θεός θα σας αφήσει.
Θα είμαστε μαζί, θα πορευτούμε μαζί.
Σας ευχαριστώ.